Je kunt nu wel stoer alle elftallen gaan googlen, maar wat wil je duidelijk maken dan?
Ga een beetje zitten vertellen wie er in de verdediging van Ghana staan
Enne, Mikel doet helemaal niet mee op het WK, maar dat lijstje was zeker nog niet up-to-date.
En Ghana een goed team, jezus heb je ze niet gezien tegen Nederland. Die jongens kunnen alleen naar voren trappen en dan doorbeuken tot ons strafschopgebied.
Het feit dat jij een
smiley bij Owusu plaatst zegt eigenlijk alles... Kom op, die jongen heeft een leuk EK-17 gepresteerd, maar kijk even naar z'n spelerspaspoort en je ziet dat het een hoop triest gedoe is met die gast. Hij is asociaal en doet niets meer leuk op het veld.
Interessant! Samen met Frankrijk heb ik echt ellenlang zitten twijfelen wat ik met Servië aanmoet... Ik weet het echt niet, het kan best dat Australië 2e wordt.
Pf, ja nu is het opeens bruikbaar..
Lees je posts eens terug man, jij zegt dat Parker wel goed is vergeleken met zijn teamgenoten. Kun je wel je woorden verdraaien, maar je snapt zelf natuurlijk dat het onzin is om de kwaliteiten van een speler te gaan vergelijken met zijn teamgenoten, omdat dat variabelen zijn.
Klik om te vergroten...