1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UnExpected

UnExpected Guest

Ghana/Kameroen/Ivoorkust zijn wel de teams waar je voor moet uitkijken. Nigeria etc. heb ik niet zo hoog zitten.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640

Je kunt nu wel stoer alle elftallen gaan googlen, maar wat wil je duidelijk maken dan? :emo:
    Ga een beetje zitten vertellen wie er in de verdediging van Ghana staan :emo:

Enne, Mikel doet helemaal niet mee op het WK, maar dat lijstje was zeker nog niet up-to-date.

En Ghana een goed team, jezus heb je ze niet gezien tegen Nederland. Die jongens kunnen alleen naar voren trappen en dan doorbeuken tot ons strafschopgebied.
    Het feit dat jij een _O_ smiley bij Owusu plaatst zegt eigenlijk alles... Kom op, die jongen heeft een leuk EK-17 gepresteerd, maar kijk even naar z'n spelerspaspoort en je ziet dat het een hoop triest gedoe is met die gast. Hij is asociaal en doet niets meer leuk op het veld.

Interessant! Samen met Frankrijk heb ik echt ellenlang zitten twijfelen wat ik met Servië aanmoet... Ik weet het echt niet, het kan best dat Australië 2e wordt.

Pf, ja nu is het opeens bruikbaar..
    Lees je posts eens terug man, jij zegt dat Parker wel goed is vergeleken met zijn teamgenoten. Kun je wel je woorden verdraaien, maar je snapt zelf natuurlijk dat het onzin is om de kwaliteiten van een speler te gaan vergelijken met zijn teamgenoten, omdat dat variabelen zijn.

Laatst bewerkt: 8 jun 2010
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Tyrant is pissed. :+

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben het wel met hem eens wat Ghana betreft , als die oefenwedstrijd tegen Oranje representatief is voor hun niveau dan gaan die de poule niet overleven. Tactisch echt zwak en die keeper van ze zou je nog niet als 3e doelman mee willen nemen.

[yt]scIRLyBgqMA[/yt]

Prachtig filmpje. Vooral van Van Persie zitten een paar geniale acties tussen

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat ik met het posten van de spelers wil duidelijk maken? Als je nou mijn post gewoon had gelezen ipv. je tijd te verdoen aan een post te verzinnen waarin je mij voor de zoveelste keer probeert in een slecht daglicht te zetten, dan had je geweten dat het was om aan te tonen dat ze wel een leuk teampje hadden; een aantal leuke spelers.

Btw, hahahahahahahaha /stoer/ elftallen opzoeken. Kom op zeg.

Ik zei dat Ghana een leuk team had qua spelers; een aantal leuke spelers. Ik heb nooit iets gezegd over hun spel, of ze tactisch spelen of wat dan ook. Ik zei wel dat Ghana een van de betere teams van de Africa Cup had, en dat was ook zo.

Kom op zeg, doe niet zo triest. Je kan toch ook gewoon op een normale manier reageren.

Vet filmpje, leuk gemaakt.
    Van Persie heeft inderdaad echt geniale acties, wat stuurt die veel mensen het bos in zeg.

6. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Proest :x

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Worden trouwens alle wedstrijden van het WK bij de NOS uitgezonden, of alleen die van Nederland?

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Alle.
    In ieder geval, daar ga ik van uit?

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Verdraait, ik moet volgende week zaterdag gewoon keihard werken. Geen TV of radio in de buurt. Ik mis Nederland dus volledig. Erg jammer!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Allemaal natuurlijk! Het is het WK FFS :)

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad alles. Ook zijn alle wedstrijden terug te kijken op nos.nl, dus niet alleen de samenvattingen. Alleen zal de site wel weer continu down gaan vrees ik.

12. JeePee

JeePee Guest

Komt er ook een stream op nos.nl ofzo?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooizo, ik ga ook echt (bijna) elke wedstrijd met mijn broer volgen.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja , maar als je op een ziggo lijn zit (of @work) dan kun je beter deze gebruiken

http://www.televisieplayer.nl/

die gaat niet down door overbelasting :)

Ik heb op t werk al een pctje aan een beamer gehangen zodat ik alle streams op de muur tegenover me kan projecteren :D

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    De laatste groepswedstriojden zijn toch altijd tegelijk? Op welke zender wordt dan de 2de wedstrijd uitgezonden?

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Een beetje werkgever moet gewoon een TV hebben staan, klaar! :+

Ik heb wel veel vrijgenomen iig.

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Gaan bij ons gelukkig een groot scherm met beamer neerhangen. Enige nadeel is dat er altijd iemand op afdeling aanwezig moeten zijn. Maar gelukkig is er wel een collega die niet zoveel om voetbal geeft, dus gok dat iedereen naar haar telefoon doorverbind :D

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat heb ik toch ook een heilige school.

Elke wedstrijd die het Nederlands elftal speelt krijgen we 40-minuten lessen ipv. 50-minuten lessen en een pauze minder zodat we elke dag rond 1 uur uit zijn.

19. JeePee

JeePee Guest

Wij hadden een tentamen maandag middag. Die is verplaatst naar dinsdag 8)

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb een fucking tentamen VPB maandagmiddag.

En die wordt niet verplaatst :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina