Denk jij dat ik op VVD stem omdat ik ze lekker sociaal vind?
Ik stem (nouja dit keer niet dan
) op VVD omdat ze realiseren dat een groeiende staatsschuld ooit een keer de de vlam in de pan gaat worden.
Je ziet het bij Griekenland. Sociaal is daar alles in orde, daar hebben ze nooit zitten zeiken over AOW naar 67, want die zaten na 55 jaar al lekker te genieten van het leven. Nou mooi zeg, maar omdat ze zaten te genieten in het parlement zijn ze nu failliet en dan kun je helemaal niet meer kiezen waarop je gaat bezuinigen.. Dan moet je in principe op ALLES bezuinigen.
Die gasten hebben een lening aan hun broek waar ze de komende eeuw bezig mee zijn om terug te dokken.. En dan zijn de veroorzakers allang dood, en hebben de kleinkinderen er nog last van.
Zie hetzelfde gebeuren in Spanje, die hebben er financieel ook een zootje van gemaakt. De bevolking klaagt natuurlijk niet, want tja, zij hadden het zo slecht nog niet. Nou ik ben benieuwd!
Ik ben juist blij dat er een partij is als de VVD die ff flink de hand op de knip houdt en het
complete volk ff aan het werk zet. En kom alsjeblieft niet zeggen dat ze de allerrijksten lekker met rust laten en al hun geld bij de bijstandsmoeders komen halen...
Klik om te vergroten...