GEERT SPREEKT NIET VOOR MIJ is een solidariteitscampagne die als doel heeft het intolerante geluid dat uit Den haag komt te overstemmen. Voor haatdraagende uitlatingen moet je ergens anders zijn.
★ Het logo is helemaal vrij voor gebruik, zolang deze maar niet commercieel is. Stickers, posters, t-shirts, noem maar op: leef je uit! ★ Samen maken we een statement!
“Geert spreekt niet voor mij” omdat:
• Ik voor een samenleving ben waarin niemand wordt uitgesloten op grond van zijn cultuur of geloof.
• Ik tegen discriminatie en uitsluiting ben.
• Ik als burger van een democratie niet aan de zijlijn kan blijven staan en de verantwoordelijkheid heb mij uit te spreken tegen onrecht.
Deze campagne is bedoeld om de Nederlander, zowel autochtoon als allochtoon, een mogelijkheid te geven om een statement te maken. Niet zozeer een statement van burger tot politicus, maar een statement van mens tot mens. Een statement waaruit blijkt dat jij solidair bent, dat jij mensen accepteert ongeacht hun afkomst, culturele en geloofsovertuigingen. Een statement dat aan al je naasten duidelijk maakt dat jij je distantieert van het gedachtegoed van Geert Wilders en zijn PVV.
Wij willen de mensen de mogelijkheid geven om dit statement te verkondigen via een Hyves, Facebook, Twitter groep, en een herkenbaar symbool dat door iedereen openlijk kan worden gedragen: een polsbandje. Zo is er de mogelijkheid om uit de ‘internet anonimiteit’ stappen en je statement te verkondigen aan je buren, collega’s en de mensen op straat.
Ben jij ook voor een samenleving zonder vooroordelen waarin iedereen meetelt? Word dan lid van deze facebookgroep, en bestel je polsbandje op
www.geertspreektnietvoormij.nl!
★ Het logo is helemaal vrij voor gebruik, zolang deze maar niet commercieel is. Stickers, posters, t-shirts, noem maar op: leef je uit! ★ Samen maken we een statement! ★
Klik om te vergroten...