Boys, heb al een tijdje geleden hier eerder gepost en ik zit/zat eigenlijk helemaal vast met het kiezen van een studie.
Vorig jaar rechten gedaan op de VU, rond maart gekapt. Was zoveel lezen en shit dat ik gek werd,. Plus de reistijd werd me te veel.
Nu heb ik al zeer veel gesprekken gehad met coaches en heb de Keuze3Daagse gedaan van de uva/hva en ben er wel achter gekomen dat ik HBO moet doen. (blijkt uit testen, gesprekken)
Echter heb ik een probleem, en dat is dat ik achter elke studie die ik uitpik, wel een maar achter kan plakken en het daardoor niet doe.
Als ik iets kies ben ik toch niet echt tevreden, dat is bij alles wat ik kies.
Heb ook een aantal vooroordelen over HBO, dat is gewoon of het niet te makkelijk is en veel te veel stage enzo..heb echt geen zin om van 8 tot 5 stage te lopen, elke dag. En of het veel te gericht is tot iets..iets wat bij universiteit niet is.
Ik twijfel nu tussen 4 opleidingen
- MER
- Communicatie
- Logistiek
- Event management
Heeft een van jullie ervaringen met deze opleidingen ?
Ik moet gewoon wat kiezen, kan wel door blijven werken maar dan word ik gek.
Ergens een start maken lijkt me gewoon het beste, ben verder nog jong (1
, dus kan alle kanten op.
Wil later toch het mss bij de Luchtmacht proberen, want dat vind ik wel te gek..maja wie vind het niet te gek als ze een F16 zien vliegen, MW2 spelen, en dat soort shit.
Zat er ook aan te denken om mss zee en kustmanagement te doen, maar dan heb ik zo’n beeld in mn hoofd van zon, zee en strand.
Wil dan eigenlijk gewoon wel 1 van die 4 doen en dan weer studeren in amsterdam en er ook gaan wonen.
Graag jullie meningen wat dit allemaal betreft, thanks alvast.
Klik om te vergroten...