Van Persie is ook een spits die een fout genadeloos kan afstraffen. Ik ben niet onder de indruk van Luís Fabiano. Echt niet. Hij mag dan wel snel zijn maar moet het ook hebben van de man achter hem, Kaká. Als ik alle 4 de wedstrijden ga bekijken van Brazilië concludeer ik het volgende ( godver, lijk die knoest Derksen wel ) ; Wil je het NIET lezen, spoiler niet openen. Ik post nu gewoon waarschijnlijk bullshit, maar zo ga ik wel met een beter gevoel naar de wedstrijd kijken morgen
Brazilië - Noord Korea : 2-1
Leuk voetbal. Brazilië heel onwennig en rustig. Korea had kansen, mooie kansen maar hun spitsen zijn niet echt "wereld" spitsen. Leuk dat ze op het WK zijn, maar kwa tegenstand is het niet echt geweldig. De 2-1 duid op een zwakke defensie. Gaatje = goal tegen.
Brazilië - Ivoorkust : 3-1
Wederom leuk voetbal. Heb wel een leuke wedstrijd gezien maar ook nu kan je zien dat Ivoorkust ook niet echt de mogelijkheid had om te combineren. Slechte paasjes, schoten en noem zo maar op. Brazilië had meer goals tegen kunnen krijgen, maar helaas.
Brazilië - Porutgal : 0-0
Tegenstand, counteren, verdedigen. Ze kwamen er niet aan te pas. Ook al was Brazilië beter kwa spel, een goal viel niet.
Brazilië - Chili : 3-0
Leuk hoor, 3-0 winnen. Chili is een leuke ploeg om naar te kijken maar met dribbelaars kom je nergens. Totaal geen scorend vermogen. Chili heeft wel ballen getoond door 3-4-3 te gaan spelen, maar dat pakte in het voordeel van Brazilië uit.