1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK 2010 [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 21 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind mensen die geen fuck van voetbal afweten en dan Nederland gaan kijken irritant. Vooral als ze dan nog van die oerdomme opmerkingen gaan maken.

Ik hoop op een spectaculaire pot met als uitslag 3-2 voor NL.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Lol wat verwacht je anders met een WK, 10 miljoen mensen kijken dat 8).

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja maar dat neemt niet weg dat 't fucking irritant is. :9

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen problemen met mensen die er geen verstand van hebben, dat ook toegeven en verder braaf naar jou luisteren. Het andere soort, dat er wel wat van denkt te snappen en domme opmerkingen maakt, is wel erg. Zoals mijn zus die telkens een discussie wil aangaan over Ruud van Nistelrooy(Ja hij scoort altijd, en dat is het belangrijkste bij voetbal. Hij had meegemoeten!)

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Amen.

- Puyol, bij Frankrijk speelde hij ook vaak zo slecht.
    Ik: Het is een Spanjaard.
    - Nee, een Fransman.
    Ik: Nee.
    - Nou dan zou ik het toch nog eens goed nalezen.

Op dat soort momenten mag je me echt afschieten.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja of:

Hee ploeg x heeft 65% balbezit maar staat wel achter, dat is toch niet eerlijk!

Ken nog wel 10 ergere , maar kan er effe niet zo opkomen. Zal het helaas morgen wel weer 100x meemaken.

7. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    exactly, die mensen bedoel ik

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Toen Denemarken een eigen doelpunt scoorde: 'is dit nu een punt voor Nederland?'

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :lol: Goed om te weten dat het heel gewoon is :+

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja zo iets hoorde ik ook toen tegen Kameroen na die goal van Eto'o:

Ooh , krijgen we nu maar 1 punt in plaats van 2?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Als mijn moeder op zondagavond langs loopt en ze ziet Feyenoord achter staan zegt ze standaard 'O god, zijn ze weer aan het verliezen 8)'.

Alsof m'n vader d'r gaat slaan ofzo :lol:

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Arme moeder, die heeft dan gewoon jaren lang in angst geleefd! :+

13. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Nog zo'n irritatie: Vrouwen die voor de televisie gaan staan als er voetbal op is :+

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Toen ik de wedstrijd tegen Slowakije keek, zat er een meisje naast me continue te praten over hoe de spelers eruit zagen en dat hun shirt zo leuk boven hun kont hing.
    Op dat soort momenten wil ik echt tikken uitdelen, meisje of niet8)

En wanneer er een speler van Nederland meters buitenspel staat wat iedereen kan zien maar er toch mensen voor hun leven gaan juichen.. en daarna ''oooh..'' roepen. :emo:

Er komt nu echt haat in mij naar boven.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat doet mijn vader! :mad:|:-

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook, dat is ook de reden dat ik liever niet in een café of een andere openbare plek. Het is leuk voor de gezelligheid, maar niet als je voetbal wil kijken.

Van die mensen die dan constant lopen te gillen en "OEH" te doen zodra Nederland op de helft van de tegenstander is. Kan er echt niet tegen.

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nederland heeft een kans tegen Brazilië... Ik schat hem gewoon niet te hoog in.
    We hebben de ban gebroken op het EK in 2008. Italië, Frankrijk ... boem! Wegwezen met die voormalige wereldkampioentjes. Nu nog tegen Brazilië.

Jongens, ik hoop het zo ... maar bereid me eigen voor op een teleurstelling. Mocht het niet lukken komt de klap niet zo hard aan als in 2008 ... toen was ik aan't janken.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik vind onze kans dan ook liggen bij Robben vs Bastos, Bastos is nou eenmaal een hele matige verdediger die ten eerste nauwelijks zal durven op te komen en ten tweede Robben al lastig kan afstoppen (mits hij goed speelt) al gaat hij vol verdedigen. Wel ben ik bang voor onze defensie , Fabiano is echt een spits die makkelijk een foutje afstraft en dat foutje gaat er zeker komen.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Van Persie is ook een spits die een fout genadeloos kan afstraffen. Ik ben niet onder de indruk van Luís Fabiano. Echt niet. Hij mag dan wel snel zijn maar moet het ook hebben van de man achter hem, Kaká. Als ik alle 4 de wedstrijden ga bekijken van Brazilië concludeer ik het volgende ( godver, lijk die knoest Derksen wel ) ; Wil je het NIET lezen, spoiler niet openen. Ik post nu gewoon waarschijnlijk bullshit, maar zo ga ik wel met een beter gevoel naar de wedstrijd kijken morgen :+

Brazilië - Noord Korea : 2-1
    Leuk voetbal. Brazilië heel onwennig en rustig. Korea had kansen, mooie kansen maar hun spitsen zijn niet echt "wereld" spitsen. Leuk dat ze op het WK zijn, maar kwa tegenstand is het niet echt geweldig. De 2-1 duid op een zwakke defensie. Gaatje = goal tegen.

Brazilië - Ivoorkust : 3-1
    Wederom leuk voetbal. Heb wel een leuke wedstrijd gezien maar ook nu kan je zien dat Ivoorkust ook niet echt de mogelijkheid had om te combineren. Slechte paasjes, schoten en noem zo maar op. Brazilië had meer goals tegen kunnen krijgen, maar helaas.

Brazilië - Porutgal : 0-0
    Tegenstand, counteren, verdedigen. Ze kwamen er niet aan te pas. Ook al was Brazilië beter kwa spel, een goal viel niet.

Brazilië - Chili : 3-0
    Leuk hoor, 3-0 winnen. Chili is een leuke ploeg om naar te kijken maar met dribbelaars kom je nergens. Totaal geen scorend vermogen. Chili heeft wel ballen getoond door 3-4-3 te gaan spelen, maar dat pakte in het voordeel van Brazilië uit.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat vind ik dus juist niet wat je over Van Persie zegt, hij heeft aardig wat kansen gehad die een echte goalgetter wel had gemaakt. Dit komt ook deels doordat hij heel weinig kan met z'n rechter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina