WK 2010 [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Ik ga twee weken na de finale twee weken naar Berlijn. 4 jaar gefokt worden is erger though :+

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heeft onze generatie ook weer een reden om duitsers te haten.:+

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Vier jaar? Ik denk dat die kater nog eeuwen zal blijven hangen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies, het is dan dubbel of niks :D Of alles is vergeven en vergeten of we hebben tot in de eeuwigheid een hekel aan ze :+(vu)(vu)

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kwalificatie vind ik wel een verhaal apart en vind ik ook niet veel zeggen eigenlijk.
    Duitsland is op de counter levensgevaarlijk, maar als je zelf de 1-0 maakt ben ik benieuwd wat ze gaan doen, ze hebben maar 1x achtergestaan en dat kwam niet meer goed dit toernooi. :)
    Verder zit Duitsland gewoon verdiend bij de laatste 4 :) Spanje heeft eigenlijk nog geen echte test gehad, Portugal vond ik maar een halve test :9

Maar als we de finale verliezen .. ach ik hoef er niet eens aan te denken, staat al 1,5 maand in m'n telefoon dat ik 11 juli naar Amsterdam moet, heb er nooit aan getwijfeld :)

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die reden is er al hoor. :9

Maar het zou echt de ultieme payback kunnen zijn. Maar als we verliezen tegen Duitsland in de finale zou dat echt de kutste dag van m'n leven zijn.

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    heerlijke regie bij nos sportzomer :D

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Even een vraagje he.
    Stel Nederland word wereldkampioen, waar en wanneer worden ze dan gehuldigd?

Aangezien ik er van uit ga dat we wereldkampioen worden moet ik maar vast even vrij regelen voor die dag namelijk.(vu)

9. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zoiezo al echt een strijd tussen Duitsland en Nederland. Al die reclames waarbij ze elkaar belachelijk maken:D Ze horen gewoon tegenover elkaar te staan in de finale dit WK.

10. Remco

Remco Guest

gewoon even die 1 weghalen :cool:

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    12 juli hoofdstad 14.00

Zo uit m'n hoofd dacht ik :D.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dan moet ik werken..

Gaat dus even lekker niet door he, fuck dat ik sluit gewoon die deuren.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Denk wel wat later. 11 juli is de finale, denk niet dat ze direct daarna alweer teruggaan toch?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eerst Uruguay ... dan Spanje / Duitsland.

Als we die eenmaal hebben gepakt ( hoop ik ) dan kunnen we feesten. We zijn er jammer genoeg nog niet.

In de Finale staan ... en dan 2e worden = .....

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Priceless...

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De hele wijk ontplofte echt bij die doelpunten (vu) na de wedstrijd ging het al helemaal nergens meer over, iedereen de straat op bier uitdelen. Wanneer ze de finale winnen gaan er echt huizen tegen de vlakte ofzo 8)

(vu)(vu)(vu)(vu)

(ja ben net pas weer thuis)

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Nu kan ik pas reageren... Wow... Ongelofelijk wat er is gebeurd. Ik dacht wel dat we van Brazilië gingen winnen. Alleen heb wel gezegd dat als we vroeg achter komen, dat het erg moeilijk gaat worden. Eerste helft bleek dat wel. 2e helft speelde Nederland echt heel erg degelijk.

Ik ben er van overtuigd dat ze nog beter kunnen. Laten we hopen dat ze dat voor de laatste wedstrijd gebruiken. Uruguay mag geen probleem zijn. Ik gok zelfs op een 3-0 of 4-0.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    In een halve finale van het WK is elke wedstrijd een "probleem" hoor. Nederland gaat echt niet gemakkelijk winnen, het is een wedstrijd op zich. Het is gevaarlijk om zo te denken, de focus moet blijven bij de jongens. Hopelijk denken zij er anders over.

Natuurlijk, ik heb goede hoop dat we gaan winnen. Ik heb hoge verwachtingen, ik zou zo graag live een WK finale met Nederland erin willen meemaken. Ik kan het me simpelweg niet voorstellen, het gaat beyond my imagination om me dat te bedenken. Zou het echt? Ik durf er nog niet echt aan te denken.

Ik was een jonge knul, bezeten van voetbal toen we het EK '88 wonnen in Duitsland. Prachtig, dat zal ik nooit meer vergeten. Het gevoel toen we wonnen van Rusland, onbeschrijvelijk. Er zijn behoorlijk wat vergelijkingen, ook toen werden er slechte wedstrijden gespeeld, pas in de halve finale speelde we echt goed. Ook toen werd van tevoren niet verwacht dat ze ver zouden komen, ook toen hadden we een half gebleseerde spits die amper wedstrijden in de benen had. Die scoorde alleen wel veel goals, van Persie dan weer niet 8)

Nee, het zou prachtig zijn, echt prachtig. Historisch zelfs, de finale halen. Ja, ik zeg halen, want dat is stap 1. Daarna gaan we wel bedenken of we denken dat we die gaan winnen. Nu eerst Uruguay. Zonder Suarez. Zou het????

Waar ik wel van overtuigd ben, is dat we nog niet eens in de echte topvorm verkeren. Maar er is iets met ons team, iets mentaals. Dat is ook wel weer eens mooi, dat we geroemd worden om onze mentale kracht. En niet om ons mooie spel waar we nooit iets mee winnen. Stel je voor dat die mentale kracht gekoppeld kan worden aan topvorm. Dan zou het zomaar kunnen.

Laatst bewerkt: 5 jul 2010
  20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik voel de zenuwen voor de volgende wedstrijd nu al. Damn, EK's en WK's zijn slecht voor m'n gezondheid8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina