Lowlands 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 21 feb 2010.

1. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Wij vertrekken om 10u vanuit Nijmegen, hopen dat het weer wat opklaart!

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    nou ik vertrek zo!
    weer ziet er aardig uit hier! Het wordt dus toch weer precies op het goeie moment droog\o/

Ik hoop dat die poort om 2 uur open gaat want anders vrees ik dat het dronken de tent opzetten wordt....

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Veel plezier allen, ben nu toch wel een klein beetje jaloers :+.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.131
    Mijn broer heeft daar zeer slechte ervaringen mee, de helft onderweg verliezen. Tentzak die scheurt op die brug naar de camping. Hij heeft het me dus zwaar afgeraden om te drinken :+

Wij gaan hier ieder moment weg.

5. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals altijd een beetje vertraging, zit nu op me kamertje te wachten tot ze me komen ophalen :D.

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Wat gaat iedereen toch altijd vroeg weg?

Ik ben net wakker en moet de helft nog inpakken.
    Wij vertrekken ook pas rond een uurtje of twee.

7. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe eerder de pret kan beginnen, hoe beter! :b:

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit ook nog te ontbijten. Ga om 12/half1 weg, maar goed, voor mij is het maar 20 min rijden of zo.

9. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, laatste troep gekocht vandaag.

Alles klaar, om 13:49 de trein van Deventer naar 't Harde! Hoera voor Lowlands retourtje!

[yt]9L0sWZTy_Tw[/yt]
    Op repeat \o/

De dijk staat al vol is te zien op twitter 8)

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    LOWLANDS ZIN IN, MAAR IK GA NIET

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik ben ook rond twee uur op station Deventer, ik ga alleen met de auto! :cool:

12. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker! Onze auto is te klein om met zn vieren te gaan + troep :'-(
    Pendelbussen zijn kut! Ahfijn, zolang we maar op Lowlands komen.

Mocht je iemand tegen komen op het station met een grote groene reistas met blauw zeil eraan, roep maar :cool:

Goede reis allen!

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij is het hardste optreden net voorbij, tering zeg wat gingen die mannen lekker.
    Oppo + Dio + Flinke Namen + aanhang wat opeens erbij kwam waardoor er 20 man op het podium stonden Wiwa, Jayh, Adje, Fabergeeeee onder andere.

Maaaaster, crowdsurfen in een opblaasboot.

14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Terug van Pukkelpop, en aangezien die line-up bijna hetzelfde is kan ik wel wat ervaringen hier posten:

The XX 10/10
    Meesterlijk optreden van deze band. Ze spelen zo weinig noten, maar als ze die inzetten is die impact zooo groot/goed. Op de juiste momenten improvisaties, juiste nummers in goede volgorde, gewoonweg perfect. De hele zaal ging ook volledig op in de muziek.

The Prodigy 8/10
    Ik had ze al eens gezien, maar dit optreden was gewoon speciaal door de groep met wie ik was. Zelden zo hard gebeukt op die muziek _O_

Steve Aoki 8/10
    Weer keihard gebeukt in de Boiler Room, heerlijke beats. En daarbij is WARP gewoon heerlijk feestnummer dat hij aan het begin en aan het eind speelde.

2Many DJ's 7,5/10
    Waardige afsluiter, geweldige beelden op de grote schermen. Ze hadden namelijk animaties van allemaal album covers die ze mixten.

The Drums 7,5/10
    Laatste week het album gedownload en er weer helemaal ingetrokken. Heerlijk bandje.
    Toen 'Let's go Surfing' was geweest ging alleen het halve publiek weg, beetje laf. Gelukkig liet de band dat ook weten, toch een beetje slachtoffer van hun hit wat dat betreft.

Blood Red Shoes 7/10
    Leuke show, beetje statisch, maar gewoon hele goede catchy muziek.

kleine selectie van wat ik allemaal heb gezien. Bij elkaar een heel vet festival, vooral ook door de geweldige groep waar ik mee was.

Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  15. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Ook terug van Pukkelpop.

Meest memorabel:

Bloody Beetroots (+ Death Crew 77)
    Oh echt zo awesome he, we stonden helemaal vooraan op Main en iedereen ging echt helemaal los. Op het einde toen Death Crew er bij kwam nog even staan pitten. Heul vet.

Proxy
    Al 2 jaar groot fan van Proxy en had hem nog nooit aan het werk gezien, must see voor mij dus. Draaide al zijn toppers. Bij Raven ging heel de zaal op de grond zitten tot het 'refrein' begon. Very nice.

deadmau5
    Erg vet decor en lekkere playlist. Stond hoog op mijn must-see lijst en heeft het waar gemaakt.

Miike Snow
    Alles wat ik er van verwachtte, gewoon genieten.

Ou est le swimming pool
    Goede show, maar vooral memorabel omdat een bandlid na het optreden zelfmoord heeft gepleegd. Zijn laatste optreden dus meegemaakt. RIP.

2manydj's niet meer gezien, iedereen zat er helemaal doorheen en zijn ongeveer toen ze begonnen naar huis gegaan.

16. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Bloody Beetroots was fijn idd, wij stonden ook redelijk vooraan, heerlijk om op te dansen. Van Deadmau5 heb ik de laatste paar nummers meegemaakt, klonk goed, heb een cd van 'm. Decor was erg vet.

Echt bizar van Ou est le swimming pool. Ik hoorde dat hij in zo'n mast was geklommen en van daaraf was gesprongen/gevallen en dat daarbij een meisje ook zwaargewond was geraakt.

17. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens het optreden sprong er eerst een ander bandlid in het publiek en kwam nogal hard op een meisje terecht. Meisje was gewond afgevoerd.
    Na het optreden heeft de zanger van de band op de artiestenparking zelfmoord gepleegd door van een mast af te springen. Idd bizar.

Laatst bewerkt: 22 aug 2010
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik dacht dat deadmau5 een pauze nam ivm oververmoeidheid?

19. de bengel

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het was ook onzeker of hij wel zou komen, maar toch doen _O_

20. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Zo, weer terug van Lowlands. Hoogtepunt was absoluut Jónsi. Damn. Verder waren Local Natives, Beach House en Yeasayer heel goed. Beach House vond ik daartussen verrassend maar het was echt een steengoed optreden.

Vandaag ook The xx gezien trouwens. Ik vond ze wel goed, maar niet zo goed als ik verwacht had (ik vond ze vrij slordig spelen). Wel een heel tof einde. :)

Deel Deze Pagina