Terug van Pukkelpop, en aangezien die line-up bijna hetzelfde is kan ik wel wat ervaringen hier posten:
The XX 10/10
Meesterlijk optreden van deze band. Ze spelen zo weinig noten, maar als ze die inzetten is die impact zooo groot/goed. Op de juiste momenten improvisaties, juiste nummers in goede volgorde, gewoonweg perfect. De hele zaal ging ook volledig op in de muziek.
The Prodigy 8/10
Ik had ze al eens gezien, maar dit optreden was gewoon speciaal door de groep met wie ik was. Zelden zo hard gebeukt op die muziek
Steve Aoki 8/10
Weer keihard gebeukt in de Boiler Room, heerlijke beats. En daarbij is WARP gewoon heerlijk feestnummer dat hij aan het begin en aan het eind speelde.
2Many DJ's 7,5/10
Waardige afsluiter, geweldige beelden op de grote schermen. Ze hadden namelijk animaties van allemaal album covers die ze mixten.
The Drums 7,5/10
Laatste week het album gedownload en er weer helemaal ingetrokken. Heerlijk bandje.
Toen 'Let's go Surfing' was geweest ging alleen het halve publiek weg, beetje laf. Gelukkig liet de band dat ook weten, toch een beetje slachtoffer van hun hit wat dat betreft.
Blood Red Shoes 7/10
Leuke show, beetje statisch, maar gewoon hele goede catchy muziek.
Klik om te vergroten...