1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb zelf de Legend. Good looks en qua performance goed genoeg voor mij. Dat icm het goedkope abo, niets meer dan lof. Hij start idd traag op, maar hoe vaak zet jij je phone helemaal uit? Het touchscreen werkt top, en werkt smooth.
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap iets niet op de website van vodafone...
    Als je bij bijvoorbeeld de xperia x 10 het abbonement kiest van: Bel+Sms+Web 200 dan kost dat 27,50 per maand en 24 maanden gratis internet.
    Maar als je een abbonement kiest met: Bel+Sms 275 en dan bij extra's voor zorgeloos internet kiest kost het abbonement 25,75 per maand met 6 maanden 50% korting.. Hoe zit dat?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, ik betaal voor de HTC Desire € 18,50 in de maand. Hoeveel betaal jij voor de Legend?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eerst heel goed in de algemene voorwaarden want de verschillen tussen de verschillende internet-abonnementen kunnen heel groot zijn.
    1. Lagere download/upload snelheid.
    2. Datalimiet.

    Bij KPN is het dataverbruik de laatste maanden verdubbeld.

    Gemiddeld verbruikt een afnemer van de 384 Kbps internetbundel 45 MB per maand. Een afnemer van de internetbundel met een snelheid van 1 Mbps verbruikt gemiddeld 125 MB per maand.
     
  5. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar zo verkeerd aan dan?

    Ik sta zelf op het punt om een BB te nemen namelijk.
     
  6. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Die zijn duurder dan de 'normale' internet abo's.
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij KPN koste het normale internet abonnement € 2,50 en het BB abonnement € 7,50

    T-mobile zegt dat het internet abonnement gratis is , maar in de kleine lettertjes staat.
    Met Instant E-Mail voor je BlackBerry onbeperkt e-mail én internet in Nederland voor een vast bedrag per maand ( €11,90).

    Kijk dus heel goed uit als je een BB gaat kopen !
     
  8. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    scheelt 2 euro ofzo. normaal internet is 10 euro bij tmobile. en bb internet is 12 euro..
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    € 14,75 per maand. Ik wilde ook liever de Desire, maar die was op dat moment niet leverbaar en mijn telefoon was kapot. Het zou nog 2 maanden duren voordat de Desire misschien leverbaar zou zijn. Ik moest kiezen tussen de Xperia 10 en de Legend. Wegens het scherm, de looks en het OS van de Xperia (vind het een lelijke phone) heb ik gekozen voor de Legend.

    Prima toestel, snel genoeg en ziet er gewoon retestrak uit. Persoonlijk vind ik het mooier dan de Desire of Galaxy, alleen het scherm had wel ietsje groter mogen zijn.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Legend is vaak goedkoper dan de Desire, maar in combinatie met hoop abbo's, moet je dan wel bijbetalen.
    Vind de Legend ook wat mooier dan de Desire en Wildfire.

    Is die 14,75 incl inet en met/zonder aanschafkosten?

    Zit ook aan een Android foon te denken, maar voor een paar euro per maand meer (3 of 4), heb je toch al snel nieuwere foons.
    Bel/sm niet zo veel (kom nu makkelijk rond met sim only 7,50 :p), en zit nog even te kijken wat het mag gaan kosten. Het is zo verleidelijk om toch maar even naar een wat duurdere abbo te gaan, maar om er gelijk 2 jaar aan vast te zitten...
    De wildfire is met een 1 jarig abbo nog wel te doen, maar dan kom ik ook op 21 euro p/mnd. Jaar erop zou ik dan weer naar sim-only kunnen gaan (huidige foon gaat ook al de nodige jaren mee).

    Betere mob cam dan dat ik nu heb, wifi/inet, dropbox support zijn iig interessant voor mij.
    Nu heb ik regelmatig low quali mobshots, die ik via BT op macbook moet zetten en daar in dropbox moet zetten.

    Zit nu bij Hi. Wat op studentmobiel zitten kijken, en enkel bij Hi geldt actietarief het gehele contract.

    iPhone zou helemaal ideaal zijn, maar is met te duur. i4 is minstens 30e per maand en dan komt er nog eens 170 euro bij, en loopt 2 jaar. Wellicht dat de 3GS nog aantrekkelijk kan zijn, als ik die kan vinden voor onder de 30 per maand. Een link naar 25 p/mnd was dood, als dat met internet is, valt die nog te overwegen.
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  11. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij het klantennummer van Vodafone kunnen geven, ik heb mijn iphone verkocht en nu een blackberry prepaid aangeschaft, dit omdat veel bekenden om mij heen een BB hebben, waardoor ik dus gratis kan smsen *pingen* ,
    Nu moet ik echter mijn huidig internet abonement, omzetten naar een BIS ( Blackberry internet Services), maar dit kan ik zelf niet doen via de vodafone website.

    En ik heb daar al wat nummers kunnen vinden, maar helaas geen nummer waarmee ik een medewerker aan de lijn kan krijgen,

    Dus heeft iemand hier ervaring mee, en eventueel een juist telefoonnummer waarmee ik wel ''iemand'' aan de lijn krijg ?

    Alvast bedankt, !
    p.s Iphone 4 16GB heb ik besteld ivm het kunnen uitzoeken van een nieuw toestel in December, maar hier moet ik enkele maanden op wachten !?.. is het zo erg met die Aiiiphones

    EDIT, heb het al gevonden, me abonement word omgezet, ipv 10 euro per maand voor internet, betaal ik nu 15 euro. Om 1 uur me bb uitzetten / aanzetten, en JEUJ ik kan Pingen (A)
     
  12. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje op zoek naar een mobieltje.

    Kenmerken die ik wil:

    Bluetooth
    Navigatie
    Redelijke camera (hoger dan 2.0mp)
    Wifi
    Max. budget €125,-
    Geen abbo!

    Iemand die me iets kan aanraden?
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb nu bijna 2 maanden de HTC Desire en het is echt een top ding. Ik benut echter de mogelijkheden van de telefoon en het android systeem veel te weinig naar mijn zin.

    Toegegeven ik heb me nog niet echt verdiept in de mogelijkheden van het toestel.

    Eigenlijk zit ik nu een beetje te denken aan de mogelijkheid om mijn iPod en Desire te switchen met de iPhone (niet eens perse de 4). Vind het namelijk best vervelend om ze steeds allebei in mijn zak te hebben en mijn iPod gebruik ik serieus alleen maar nog om muziek te luisteren dus eigenlijk benut ik beide apparaten niet echt optimaal.

    In feite gebruik ik nu mijn telefoon vooral voor de agenda, e-mail, gps en af en toe even op internet (Hetgeen op de een of andere vaak best traag is trouwens, verbinding lijkt slecht vaak) en mijn iPod dus enkel om muziek te luisteren.

    Ik hoorde van een vriend dat de iPhone in principe best een zuinige muziekspeler is dus nu zit ik er toch een beetje aan te denken om ze in te ruilen op de een of andere manier voor de iPhone.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Uiteraard zeg jij doen.
    Volgens mij krijg je gewoon provisie op ieder Apple product dat hier gekocht word. ;)
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als dat 's zou kunnen! :cool:
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha ja een Apple fanboy juicht het uiteraard toe :+

    Zou sowieso niet weten hoe, ja de Touch kan ik gewoon verkopen op mp oid, maar hoe ik die switch ga doen?!
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo,

    Ik heb een vraag. Ik heb een 2-jarig abonnement bij Hi. Ik heb als toestel een Samsung Star.

    In November vorig jaar heb ik het abonnement afgesloten in de plaatselijke winkel.

    Maar ik ben helemaal uitgekeken op mijn Star en zou graag over gaan naar een BlackBerry Bold 9700. Is dit mogelijk?

    Ik heb al meerdere keren de klantendienst gebeld. Steeds krijg ik niemand aan de lijn, of ik moet een andere keer terug bellen omdat de desbetreffende telefoniste dat niet weet.

    Ik was dus van plan om even naar de winkel te gaan, maar die blijkt nu een week gesloten te zijn

    Alvast bedankt voor de hulp
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat wil je doen dan? Je kunt gewoon je iPod touch backup terugplaatsen op de iPhone.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Na 2 jaar kan je zonder problemen het abonnement verlengen en dan meteen kiezen voor een andere gsm.

    Bij de BB moet je even goed kijken met het internet-abonnememt !
    De providers sluiten standaard een BB internet-abonnement af en deze kan stukken duurder zijn dan het basis-abonnement.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina