Legend is vaak goedkoper dan de Desire, maar in combinatie met hoop abbo's, moet je dan wel bijbetalen.
Vind de Legend ook wat mooier dan de Desire en Wildfire.
Is die 14,75 incl inet en met/zonder aanschafkosten?
Zit ook aan een Android foon te denken, maar voor een paar euro per maand meer (3 of 4), heb je toch al snel nieuwere foons.
Bel/sm niet zo veel (kom nu makkelijk rond met sim only 7,50 ), en zit nog even te kijken wat het mag gaan kosten. Het is zo verleidelijk om toch maar even naar een wat duurdere abbo te gaan, maar om er gelijk 2 jaar aan vast te zitten...
De wildfire is met een 1 jarig abbo nog wel te doen, maar dan kom ik ook op 21 euro p/mnd. Jaar erop zou ik dan weer naar sim-only kunnen gaan (huidige foon gaat ook al de nodige jaren mee).
Betere mob cam dan dat ik nu heb, wifi/inet, dropbox support zijn iig interessant voor mij.
Nu heb ik regelmatig low quali mobshots, die ik via BT op macbook moet zetten en daar in dropbox moet zetten.
Zit nu bij Hi. Wat op studentmobiel zitten kijken, en enkel bij Hi geldt actietarief het gehele contract.
iPhone zou helemaal ideaal zijn, maar is met te duur. i4 is minstens 30e per maand en dan komt er nog eens 170 euro bij, en loopt 2 jaar. Wellicht dat de 3GS nog aantrekkelijk kan zijn, als ik die kan vinden voor onder de 30 per maand. Een link naar 25 p/mnd was dood, als dat met internet is, valt die nog te overwegen.
Laatst bewerkt: 31 aug 2010