Beste fotograven van xbw! Ik geniet altijd erg van jullie foto`s in het zelfgemaakte foto`s topic etc dus ik vertrouw erop dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik volg hier in California onder andere het vak fotografie, en nou wordt ik na de 2e les gelijk hard aan het werk gezet.
De opdracht;
Ik moet een objectieve en een subjectieve foto maken van dezelfde stoel. Nou dacht ik ik doe die objectieve heel zakelijk binnenshuis (niet al te veel lichtval hierbinnen) en met de subjectieve foto neem ik de stoel mee naar het strand ofzo en probeer ik er iets dromerigs van te maken ofzo. Iemand tips qua instellingen of tips om een objectieve foto goed te maken
Ik moet van elk van de foto`s 3 varianten inleveren, namelijk een met veel licht, de normale foto die je inlevert, en een donkere foto. Hier komen al die dingen als shutterspeed (of verwar ik nu al iets? Gewoon zeg maar met die dingen als 1/125 etc) etc bij kijken, kan iemand mij een goeie site geven ofzo waar het in het nederlands wordt uitgelegt (of als het simpel is mag je me het ook best hier zelf uitleggen maar dat wil ik verder niet persee van jullie vragen
) Al die (voor mij) onbekende termen in combinatie met moeilijke woorden etc in dit boek maakt het nou niet echt makkelijk om door de stof heen te komen.
Klik om te vergroten...