Zou je haast denken heh.
Van tevoren, mijn opstelling:
Steek
vdWiel - Toby - Jan - Blind
Bonevacia
Eriksen - Emanuelson
Suarez - Mounir - Sulejmani
Niet om mijn gelijk te halen hoor, maar op de plekken van Toby, Blind, Bonevacia en Eriksen stonden ze allemaal te schutteren (Ooijer, Anita, Enoh en Siem).
Vond dit juist zo'n wedstrijd voor Bonevacia, aangezien Enoh al maanden loopt te kloten en nog geen pass over 5meter zuiver kan geven. Bonevacia heeft dan wel veel voetballend vermogen en tegen zo'n kleine tegenstander had ik gehoopt dat hij een kans zou krijgen.
Het grootste talent waarmee Jol ooit heeft samengewerkt durft hij er niet in te zetten bij een blessure van zijn directe concurrenten (Siem en Lodeiro).
Ooijer kan je nog een klein beetje verdedigen in grote Europese wedstrijden, maar dit is stuitend.
Anita heeft altijd al tekort gekomen op linksback, maar kan zodra die weer fit is gegarandeerd op een plekje in de basis rekenen bij Jol. Liet vandaag weer zien het niveau (Excelsior, met alle respect ) niet aan te kunnen en begaat weer zo'n domme fout. Word natuurlijk onterecht weggestuurd, maar had nog niets goed gedaan.
Emanuelson wordt vervolgens op linksback gegooid en dat kan hij nou eenmaal niet. Waarom niet? Nou dat heeft hij vandaag perfect laten zien. Maarjah, Jol neemt talenten als Bonevacia en Blind niet mee dus dan heeft hij maar een optie. Het wrange is dat hij er volgende week weer zal staan (Emanuelson) omdat Jol niemand anders daar de kans wilt geven en niet constateert dat Emanuelson daar helemaal niet kan voetballen.
De Zeeuw speelde ook niet goed, maar hij had wel een basisplaats weer afgedwongen met zijn prestaties Europees. Dan vraag ik me af of hij die lijn had kunnen doorzetten zonder die twee amateurs naast hem op het middenveld. Neemt niet weg dat hij slecht speelde natuurlijk. Aan de bal wel beter dan zijn collega's op het middenveld.
En tot slot onze Suarez, die me steeds meer op de zenuwen begint te werken. Speelde belabberd en zat weer constant te klagen. Hetzelfde verhaal als afgelopen weken.
Laatst bewerkt: 24 okt 2010