1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 34]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Verhoeven wereldkeeper XD. Wat een redding.

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Denk trouwens dat het voor Jol nu ook wel duidelijk moet zijn dat Siem de Jong niet meer in de basis hoort.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Verhoeven, held! Hij houdt ons gewoon op de been nu!

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Jezus. Ajax mag nog blij zijn met een punt zeg.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Juist, wat een achterlijke wedstrijd.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Excelsior had de betere kansen en had terecht gewonnen, rekening houdend dat het niet al ver zou staan als het 3 pingels tegen hadden gehad.

Ajax komt goed weg met een punt maar het voelt ziek. Hoop dat Wegereef heeft genoten van deze 96 minuten, want het zijn zijn laatste.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het hele middenveld moet op de schop, demy, siem en enoh speelde alle drie bedroevend :mad:

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zit gewoon totaal géén voetbal in dat middenveld

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zet-ie Lindgren er gewoon in..

We hebben al een hoop slechte wedstrijden gespeeld dit seizoen maar dit is toch wel de ergste. Wat een verschrikking. Op het einde kan je nog zeggen dat we een puntje hebben gewonnen, Verhoeven toch een aantal uitstekende reddingen. Je moet er toch maar staan zo.

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ook zo klote datlodeiro weer geblesseerd is geraakt :mad:

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, erg kut. Geef mij maar een middenveld met Enoh , Eriksen en Lodeiro.

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een *piep* wedstrijd gewoon. Slecht gespeeld van Ajax maar daarnaast, en ik zeg het niet graag, ontzettend benadeeld door die amateur van een scheidsrechter.

Naja denk dat we na het zien van de wedstrijd blij moeten zijn met 2 punten. Pfff

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch alweer 2-0 voor FC Wegereef.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zie net pas hoeveel het is geworden bij Excelsior, wel verrassend! Ajax moet zich echt schamen zeg..

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hamdoui valt wel weer positief op, itt suarez!

16. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De Zeeuw mag van mij ook weer eruit, wat is die belabberd slecht.

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hamdoui inderdaad echt super. Wordt wel moe van Suarez eigenlijk, als hij zich begint te ergeren komt hij niet meer terug in de wedstrijd. Dat is echt iets wat je als teamcaptian sowieso niet mag doen.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zou je haast denken heh.

Van tevoren, mijn opstelling:
    Steek
    vdWiel - Toby - Jan - Blind
    Bonevacia
    Eriksen - Emanuelson
    Suarez - Mounir - Sulejmani

Niet om mijn gelijk te halen hoor, maar op de plekken van Toby, Blind, Bonevacia en Eriksen stonden ze allemaal te schutteren (Ooijer, Anita, Enoh en Siem).

Vond dit juist zo'n wedstrijd voor Bonevacia, aangezien Enoh al maanden loopt te kloten en nog geen pass over 5meter zuiver kan geven. Bonevacia heeft dan wel veel voetballend vermogen en tegen zo'n kleine tegenstander had ik gehoopt dat hij een kans zou krijgen.

Het grootste talent waarmee Jol ooit heeft samengewerkt durft hij er niet in te zetten bij een blessure van zijn directe concurrenten (Siem en Lodeiro).

Ooijer kan je nog een klein beetje verdedigen in grote Europese wedstrijden, maar dit is stuitend.

Anita heeft altijd al tekort gekomen op linksback, maar kan zodra die weer fit is gegarandeerd op een plekje in de basis rekenen bij Jol. Liet vandaag weer zien het niveau (Excelsior, met alle respect :emo:) niet aan te kunnen en begaat weer zo'n domme fout. Word natuurlijk onterecht weggestuurd, maar had nog niets goed gedaan.

Emanuelson wordt vervolgens op linksback gegooid en dat kan hij nou eenmaal niet. Waarom niet? Nou dat heeft hij vandaag perfect laten zien. Maarjah, Jol neemt talenten als Bonevacia en Blind niet mee dus dan heeft hij maar een optie. Het wrange is dat hij er volgende week weer zal staan (Emanuelson) omdat Jol niemand anders daar de kans wilt geven en niet constateert dat Emanuelson daar helemaal niet kan voetballen.

De Zeeuw speelde ook niet goed, maar hij had wel een basisplaats weer afgedwongen met zijn prestaties Europees. Dan vraag ik me af of hij die lijn had kunnen doorzetten zonder die twee amateurs naast hem op het middenveld. Neemt niet weg dat hij slecht speelde natuurlijk. Aan de bal wel beter dan zijn collega's op het middenveld.

En tot slot onze Suarez, die me steeds meer op de zenuwen begint te werken. Speelde belabberd en zat weer constant te klagen. Hetzelfde verhaal als afgelopen weken.

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verschrikkelijke wedstrijd. Ajax speelde bagger tot in het kwadraat en we moeten dit puntje koesteren. Want het was gruwelijk slecht. Met Enoh, Emanuelson, Van der Wiel en Suarez als absoluut dieptepunt. Ongemotiveerd zooitje en ik hoop dat de spelersbus al in de rust richting Amsterdam is gegaan zodat ze allemaal naar huis mogen lopen. Excelsior was de betere.

Ohja, nog even een middelvingertje naar Wegereef en de bloemen gaan naar Snackbar Verhoeven_O_

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Met of zonder rood, Anita is altijd een zwakke schakel geweest. De kopballen zijn dan altijd voor de spits van de tegenpartij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina