Beter man, altijd goed om erachter te komen dat het dan toch heel goed bevalt he?
Dus je werkzaam heden zijn nu ook mensen bedienen ? Of bedoelde je daar wat anders mee? Ik heb ook over de horeca na gedacht maar ook hierover werd mij verteld dat het niet veel zou worden. Maar misschien moet ik vanaf nu wat minder naar mensen luisteren en zelf nog meer dingen uitzoeken. Want ik heb vaak de neiging om mensen vrij snel te geloven als het over bepaalde dingen gaat, maar das helemaal niet goed.
Vandaag weer een toffe dag, inprincipe dezelfde werkzaamheden als vorige week maar nu krijg ik wel steeds meer contact met de mensen daar, een praatje maken en ik begin al een stuk losser te worden. Heb vandaag met die man van 95 jaar zeker wel een halfuur met Yoshi rondgelopen buiten, hij krijgt niet al teveel bezoek en zit vaak alleen en dan wil ik hem even extra steun geven zeg maar, ik vind het ook een hele toffe man.
Vandaag maakte ik ook kennis met een meisje die er drie maanden zal werken als verzorgende, een Tjechische(sp?) en ik mag wel even zeggen dat ze er behoorlijk leuk uitziet
. Het is ook grappig, want ze spreekt engels, dus dan spijker ik dat ook een beetje bij. En tegen het eind van de middag was het wel ff geinig, toen Yoshi mijn begeleidster had ondergepist(niet zo geinig), en ik dit probeerde uit te leggen aan het tjechische meisje. Alle nette woorden voor urine begreep ze niet, haha. Maar de minder nette ook niet...LOL!
Klik om te vergroten...