De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed voetbal? De bal naar voren raggen bedoel je. Het middenveld wordt al tijden overgeslagen, en er wordt niet meer via de vleugels gespeeld.

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kwam toch gewoon in het uitvak?

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste maanden van vorig seizoen was ajax ijzersterk, elke thuiswedstrijd werd volgens mij een doelpunt of 4 gemaakt en kregen ze bijna niks meer tegen.
    Dat vleugelspel was vroeger leuk, maar het moderne voetbal gaat niet meer over de vleugels. Kijk naar bijv Robben, die speelt liever rechts terwijl hij links is
    Maar als je een beleid hebt mbt vleugelspel moet je ze wel opleiden in de jeugd natuurlijk! Vind ook dat jong ajax elk jaar kanpioen hoort te worden, hun resultaten zijn al helemaal beroerd laatste tijden

4. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn we het daar wel over eens. Dat de begeleiding van de jeugd gewoon moet worden aagepakt. Daar valt namelijk veel meer uit te halen, dan het halen van middelmatige/transfervrije spelers en die op te stellen in plaats van de jeugd.

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja. Maar dat van Aboutaleb is helemaal waar. Wat een mongool, die man snapt er niks van en mag ongestoord zijn gang gaan in Rotterdam. Echt onbegrijpelijk.

6. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geef ik je volkomen gelijk in.
    Mijn haat in die man komt door de Bekerfinale van vorig jaar opsplitsen in 2 wedstrijden.
    Echt volkomen nutteloos en wat een saaie kut wedstrijden waren het zeg.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat niet alleen. Het verbieden van de Dance Parade wat nergens op slaat. Het beleid jegens Feyenoordsupporters in de hele binnenstad wat nergens op slaat, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

8. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Tuurlijk is dat van die lawinepijl dom, maar dat kan ook gebeuren met 650 man.

We stonden namelijk op Holland spoor te wachten om in te stappen. Iedereen een beetje ongeduldig en dus begint er 1 met 10 9 8 7 enz. Iedereen dus naar voren duwen en toen viel er een hek om en kon zo iedereen doorlopen. Gewoon baldadig. Dat er dan 1 zo'n mongool van dat groepje die daar bij liep een lawinepijl bij zich heeft. Waren denk ik maar 30 man die er ongecontroleerd door heen kwam. Zoiets kan met 650 man dus ook gebeuren.

Verder zegt feyenoord dat we een ander vak in zijn gegaan, maar dat was niet zo raar. We werden in een vak van 1000 man gezet met 1200 man. En er kwamen steeds meer mensen bij dat de gasten die beneden tegen het hekje werder aangedrukt er maar overheen zijn geklommen. Dat was de fout van feyenoord zelf want het paste echt niet.

Jaren daarvoor is er weinig gebeurd. Volgens mij vind feyenoord dit ook alleen maar lekker. Kunnen ze alle vakken die leeg zijn dit keer voor 12,50 verkopen. Scheelt zo weer 4000 x 12,50 euro. Scheelt toch.

650 man is gewoon kut, kom je voor het plexiglas vak en je betaald er 45 euro voor. Feyenoorders vinden dit ook jammer want het is gewoon altijd leuke deze wedstrijd. Tegenwoordig gaan de uitwedstrijden nergens meer over. Over 10 jaar mag je nergens meer heen!

9. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, erg jammer. Leuke thuiswedstrijd altijd. Uit nog leuker :+

Maar Feyenoord heeft niks met dit besluit te maken. Puur een beslissing van de lokale driehoek, met aan het hoofd die kutburgemeester :emo:

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    De supporterscoordinator van ADO heeft aangeven dat in het gesprek met Feyenoord en de politie dat Feyenoord vandaag instemde met het besluit terwijl ze vorige week toen ze onderling aan het praten waren er ook op tegen waren. Voor de club Feyenoord is het natuurlijk beter als ze 4000 stoelen kunnen verkopen of alleen 1000 en de rest er omheen leeg laten. Maar mij maakt het verder niet uit, het is begonnen bij Aboutaleb en die is gewoon verkeerd bezig.

11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ooh ok. Ja het bestuur van Feyenoord is wat dit soort dingen betreft ook gewoon echt een stelletje laffe honden, komen nooit maar dan ook nooit voor supporters op. Zelfs niet voor hun eigen supporters.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Schitterend supportersprotest opgepikt bij FootballCulture bij FC Luzern-FC Basel. Duel is vervroegd omdat er op de oorspronkelijke tijd een tenniswedstrijd was die live werd uitgezonden. Niet relaxt natuurlijk, dus wat doen de supporters van Basel?
    [yt]K2iRzoTbmxQ[/yt]

Juist!

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hahaha, prachtig! _O_

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, strakke actie:cool:..

-1 voor degene die na 0:54 in hun msn gaan kijken :cool:..

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik keek, damn :mad:.

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    ik ook hoor :+..

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    MSN stond hier uit, dus ja ik niet:cool:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ...

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het wel eens met de laatste alinea, vandaar dast een Chadli het bijv. ook niet zou redden bij Ajax.

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Even belangrijke nuance toegevoegd.

De druk bij Ajax groeit natuurlijk met het jaar als die derde ster niet binnenkomt. Kleine cultuurshock vervolgens om die druk deels weg te nemen lijkt me wenselijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina