Was erg gezellig daar in Oberhausen.
Had net als in London voor 120 de goedkoopste plaatsen, alleen is die O2 vele malen groter en zat ik er nu echt wel tweemaal zo dicht op. Vooral de prelims waren super. Alle gevechten van de maincard vielen me tegen op die van Siver vs Winner na, damn
Zat volgens mij in het Nederlandse vak daar haha
Ben nu geen UFC fighters tegengekomen. Het was in London wel grappig, op vrijdag eerst naar de Expo geweest (ff praatje met Struve gemaakt daar), wat gegeten, ff rustig naar de binnenstad gegaan, op een gegeven moment waren we lichtelijk aan het dwalen, lopen we langs een stelletje heen, iets ervoorbij zeg ik tegen mn maat: 'hier die gast lijkt wel op Randy Couture', hij zegt 'ja, lijkt er wel op, maar is hem niet'.
Ik kijk nog een keer, de vrouw die er naast loopt kwam me ook al zo bekend voor (Kim Couture), dus ik zeg, ja, dat is hem wel, bleek het hem ook te zijn
. Was wel even toevallig, ondanks dat hij dat weekend wel in London was, toch is het een groot gebied en kom je hem ver van de Expo of O2 af tegen
Was het ook, het was een stuk rustiger dan in London. Daar heerste er echt een supersfeer, maar ja, daar stond ook in bijna elk gevecht wel een Engelsman
Klik om te vergroten...