Bovenste foto is echt top Remco!
Mooi detail en felle kleuren.
Prachtig land hé Bosnië?
Zo te zien ben je begonnen in Sarajevo en door gereden naar Mostar, klopt dat?
Zitten goede foto's tussen, en natuurlijk ook gaaf dat je de opgeblazen brug erop hebt staan, was ik vergeten vast te leggen de vorige keer dat ik er was xD
Betreft de excursie.
Ik snap dat jullie bij elkaar willen blijven voor de gezelligheid maar het probleem is dat Urbex niet geheel legaal is.
Als je met 3 man op een kleine locatie komt dan vind ik het al riskant, laat staan als je met 7 man gaat.
TR is een enorme locatie waar je makkelijk iedereen kwijt kan wat ook niet echt streng gecontroleerd word omdat dit geen privé eigendom meer is (op de verhuurde locaties na)
Dan heb je nog Central Thermique wat nog wel privé terrein is (dat was het gebouw waar we de zon ondergang hebben gezien) en verassing daar kwamen we politie tegen.
Ik raad dus toch echt aan dat we nu in kleine groepjes van 3/4 man gaan met voorkeur naar 3 per groep dus omdat we dan in dorpjes/steden zitten en dan valt het wel op met 7/8 man.
En met zoveel man maak je vanzelf genoeg lawaai om iemand te alarmeren.
Wat we wel kunnen doen is voor 50 euro een sleutel vragen voor een locatie in België (dan heb je het over Theatre Bizarre, zie spoiler)
Maar dat is niet een heel grote locatie.
Wat we kunnen doen is hier met zijn alle beginnen, daar de halve dag blijven en als we daar klaar zijn alsnog 2 kleinere groepjes maken die dan alle 2 een andere locatie gaan bezoeken.
Lijkt me opzich ook wel leuk om dan later dus te zien waar die andere groep is geweest en dan eindigt niet iedereen met dezelfde foto's
Laatst bewerkt: 6 dec 2010