1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Bovenste foto is echt top Remco!
    Mooi detail en felle kleuren.

Prachtig land hé Bosnië?
    Zo te zien ben je begonnen in Sarajevo en door gereden naar Mostar, klopt dat?
    Zitten goede foto's tussen, en natuurlijk ook gaaf dat je de opgeblazen brug erop hebt staan, was ik vergeten vast te leggen de vorige keer dat ik er was xD

Betreft de excursie.
    Ik snap dat jullie bij elkaar willen blijven voor de gezelligheid maar het probleem is dat Urbex niet geheel legaal is.
    Als je met 3 man op een kleine locatie komt dan vind ik het al riskant, laat staan als je met 7 man gaat.
    TR is een enorme locatie waar je makkelijk iedereen kwijt kan wat ook niet echt streng gecontroleerd word omdat dit geen privé eigendom meer is (op de verhuurde locaties na)
    Dan heb je nog Central Thermique wat nog wel privé terrein is (dat was het gebouw waar we de zon ondergang hebben gezien) en verassing daar kwamen we politie tegen.

Ik raad dus toch echt aan dat we nu in kleine groepjes van 3/4 man gaan met voorkeur naar 3 per groep dus omdat we dan in dorpjes/steden zitten en dan valt het wel op met 7/8 man.
    En met zoveel man maak je vanzelf genoeg lawaai om iemand te alarmeren.

Wat we wel kunnen doen is voor 50 euro een sleutel vragen voor een locatie in België (dan heb je het over Theatre Bizarre, zie spoiler)
    Maar dat is niet een heel grote locatie.
    Wat we kunnen doen is hier met zijn alle beginnen, daar de halve dag blijven en als we daar klaar zijn alsnog 2 kleinere groepjes maken die dan alle 2 een andere locatie gaan bezoeken.
    Lijkt me opzich ook wel leuk om dan later dus te zien waar die andere groep is geweest en dan eindigt niet iedereen met dezelfde foto's

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  2. Remco

Remco Guest

Nee, dat snap ik. Als het echt niet anders kan, dan moet 't maar zo zijn :)

3. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Die foto's zijn zo mooi =o Die tweede is ook wel vreemd, is dat een beeld!?

Ik twijfel btw wel een een beetje of ik meega, het lijkt me echt leuk weetje, maar ik ga 18december naar Antwerpen, dus dan is het retour Den Haag-Antwerpen en als we dan naar België zouden gaan dan moet ik weer vanaf DH retourtje kopen = wel een beetje duur :):

4. Remco

Remco Guest

Nee, da's Scarluuk.

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
  6. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha wat een droge opmerking Remco :+

@Scarlett: De 2e foto is inderdaad een beeld, die staan er nog meerdere die er ook zo raar uit zien.
    Maar ga gewoon mee joh, lekker gezellig en weer een ervaring rijker!

@iedereen:
    Wat vinden jullie eigenlijk van het laatste plan? met zijn allen beginnen en daarna op splitsen?
    Er zitten hier wel kosten aan verbonden dan aangezien we de eigenaar dan 50 euro moeten betalen maar dat zou neer komen op zo'n 7,10 euro per persoon.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik vind het prima! Dan moeten we ff 2 auto's regelen. Remco kan al. En misschien ik ook wel. Als we dan weer in schijndel verzamelen..

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Is Scarlett een zusje van Scarluuk ofzo :+

Nee maar even to the point, ik vind het prima zo. Ik wil ditmaal nog wel wat extra doen als het moet, even wat eten en drinken inslaan bijvoorbeeld. Al is dat ook niet heel makkelijk om dat naar Schijndel te schouwen maar toch. Of rijdt dan weer iemand even langs mij :)

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan komen we je ophalen! :p. En luuk, je kan wel weer bij mij blijven slapen als je wilt.

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me een strak plan! ik ga even de eigenaar van Theatre bizarre bellen en nog 2 andere locaties zoeken and then we are good to go!
    Datum houden we alsnog gewoon bij de 19e neem ik aan?
    Is vrij snel al ja maar anders blijven we weer uit stellen enz. en dan is het pas volgend jaar terwijl ik dit jaar nog zeker een trip wil doen :)

11. Remco

Remco Guest

ik heb voor die datum de auto geregeld. Ook nog even een Urbex broek gehaald. Lekker comfy en ik kan dus lekker rollebollen in de zooi. 8)

12. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed zo,

Neem aan dat we vroeg afspreken?

Ik kom uit Rotterdam dus hebben jullie voor mij het adres van de verzamelplaats en een telefoon nummer van iemand die ik kan bellen als ik er ben?

Wat voor locaties gaan die dag nog meer bezoeken?

Ben benieuwd of het me nog een beetje lukt...
    Heb al lang geen tijd gehad voor fotografie.

Ow Scarluuk, is het een groot probleem als er iemand bijnkomt?

Een vriend van mij doet ook al een tijdje aan fotografie ( ook voor school enzo ) en had hem over het uitje verteld.

Laatst bewerkt: 7 dec 2010
  13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er geen problemen mee hoor als er maar genoeg plek in de auto's is haha :9
    Ik zal je zo mijn nummer sturen, dan kun je met mij contact leggen en een centrale ontmoetingsplek moeten we dan nog even af spreken ;)

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik zal even kijken of ik een auto kan regelen! en Luuk, als je dan wil kan je zaterdags al wel weer komen. Er is zo'n party hier in de kroeg, Tom gaat miss ook mee.

15. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    In dat geval dan ben ik er zeker zaterdag haha!:p
    En ik verplicht Tom gewoon om mee te gaan.

@Tom: Je gaat mee kut!:p

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Kijk! Nou Tom, hoor je het van een ander! Haha. Ik kan je wel weer oppikken op het station.

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okidokie,

In mijn wagen kan er denk ik nog 1 bij en 2 man als die maat van me niet mee gaat...

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    We kunnen ook bij mij verzamelen, en dan vanaf hier kijken in welke auto's we gaan! Bij mij passen er namelijk nog wel 3 meer bij, totaal 4 dus. En best veel spullen! Bij remco passen er totaal 7 in. Dus als we daar ook 4 doen, dan passen daar lomp veel spullen in.!

19. Remco

Remco Guest

Als we richting België gaan, is dat dikke prima :)

20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het is in belgië :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina