Daar gaat het toch niet om? Als je een beetje oplet, gaat dit helemaal niet om schoenen die ik deze winter ga kopen. Ik post gewoon heel ontopic een release van een schoen die in Spring 2011 gaat droppen. Gewoon een heads up voor andere gasten die hier komen om te laten zien dat er een leuke schoen gaat komen. Net alsof iemand een filmpje van een nieuwe game post in het Nieuwtjes topic. Niks mis mee toch? Als jij dan opeens gaat posten dat het een kutschoen is voor de winter, heb ik een facepalm momentje.
Maar zoals ik zei: ik vind dit net zo irritant dat als ik opeens in het Playstation 3 topic ga lopen roepen dat het een kutding is en dat ze beter voor kwaliteit kunnen gaan en een 360 kunnen kopen. Wat schiet je daarmee op, behalve een beetje zitten trollen?
Als je niks met sneakers hebt, of niet weet waar je over praat, dan is zwijgen soms verstandiger dan praten Mr. Bubbles. Ik zou zeggen, laten we deze discussie lekker sluiten, en ga je eigen weg.
@Mr.Bubbles: ik zie het al. Jij denkt dat ik deze schoenen gekocht heb, maar dat is helemaal niet zo. Het was meer wat ik ff liet zien dat deze uitkomen binnenkort.
Maar bedankt voor je bezorgdheid
Klik om te vergroten...