1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Show je schoenen! [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zal wel geen verstand van de mode hebben, maar ze doen mij een beetje denken aan die goedkope gymschoenen die je vroeger had.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Je zegt het al.

NEXT

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ja, jij loopt met je gymschoentjes straks voor aap. Zelf weten.

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Er zijn mooiere schoenen. Ze blijven maar doorhameren op die Skytops terwijl die hype allang voorbij is en zelfs dom is geworden. Zoek andere!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Precies!
    Nog meer te melden?

Kun jij weer de blits maken door te zeggen dat je een gameroom vol met Limited Editions hebt en een Bioshock pop van 2 meter.
    Dat zit ik toch ook niet af te zeiken?
    Ieder zn ding zeg.

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Joh, het maakt me geen fuck uit of je dat af wilt zeiken. If u want, do it. Die schoenen doen mij aan goedkope gymschoenen denken, en als jij daar een dik bedrag voor neer wilt leggen doe het lekker. Ik zou dan persoonlijk voor wat meer kwaliteit gaan. Als je hier schoenen wilt showen kun je natuurlijk verwachten dat er iemand langskomt die het niks vindt. Of mogen we alleen staan te juichen als Mr.Tyrant weer een picca post van een paar random schoenen die hij mogelijk misschien wil kopen en als ie ze heeft direct onderfapt.

Prettige avond verder he.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Wat is je punt man?
    Jij doet net alsof ik 1 paar schoenen per jaar koop :emo:
    'Ik zou persoonlijk voor meer kwaliteit gaan'.
    Whatever, ik heb genoeg schoenen staan waar ik de winter mee door komen. Je hoeft van mij absoluut niet alle schoenen tof te vinden, dat doe ik zelf namelijk ook niet. Maar jij komt hier gewoon ff om de hoek kijken en een belachelijke vergelijking maken (als je zelf niet ziet dat deze 2 schoenen totaal niet op elkaar lijken, behalve een witte zool, dan heb je issues). Ik vind dat alles behalve wat opbouwende kritiek, dat valt meer onder het kopje trollen.
    Daarnaast, een dik bedrag... Hou eens op, 65 euro.. Zoals gezegd, jij hebt je poppetjes van Assassin's Creed, ik koop daar een schoen van. Leuk dat je zo bezorgd bent over mijn spaarcentjes, maar ik heb echt geen koude voetjes deze winter hoor.
    Ieder z'n ding toch?

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als jij mijn vergelijking belachelijk vindt moet je dat zelf weten. Die schoenen doen mij daar aan denken, dat mag toch?
    Ik zou voor de winterperiode voor warmere schoenen gaan die beter bestand zijn tegen zout, vrieskou en nattigheid. Dat mag toch ook?

En je kunt wel weer heel denigrerend over mijn poppetjes beginnen, maar volgens mij is dit het schoenentopic waar ik geheel ontopic reageer en jij dus wat minder. Als je niet tegen kritiek kunt en denkt dat iedereen direct loopt te trollen kun je beter je pc/mac whatever beter uitzetten. Dan ben je volgens mij nogal paranoide.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Alsof we hier van die hongerwinters hebben waar je alleen maar met moonboots kan lopen..

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou nee hoor, maar ik zou dan met die nattigheid zeker niet voor een stoffen schoen kiezen.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar wie zegt dat de schoenen die Tyrant hier post voor de winter zijn? Hij kan toch best ook leren schoenen hebben?

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zeg toch nergens dat hij niet meer schoenen heeft? Maar als ik nieuwe kleding/schoenen koop wil ik daar zelf ook van kunnen genieten. Dan koop ik dus nu geen schoenen die ik pas in april ofzo aan kan hebben omdat de winter dan weer voorbij is.

Edit:// en dit gaat aan de hele discussie voorbij dat ik het gewoon schoenen vind die me ergens aan doen denken. Niet meer en niet minder.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Daar gaat het toch niet om? Als je een beetje oplet, gaat dit helemaal niet om schoenen die ik deze winter ga kopen. Ik post gewoon heel ontopic een release van een schoen die in Spring 2011 gaat droppen. Gewoon een heads up voor andere gasten die hier komen om te laten zien dat er een leuke schoen gaat komen. Net alsof iemand een filmpje van een nieuwe game post in het Nieuwtjes topic. Niks mis mee toch? Als jij dan opeens gaat posten dat het een kutschoen is voor de winter, heb ik een facepalm momentje.

Maar zoals ik zei: ik vind dit net zo irritant dat als ik opeens in het Playstation 3 topic ga lopen roepen dat het een kutding is en dat ze beter voor kwaliteit kunnen gaan en een 360 kunnen kopen. Wat schiet je daarmee op, behalve een beetje zitten trollen?
    Als je niks met sneakers hebt, of niet weet waar je over praat, dan is zwijgen soms verstandiger dan praten Mr. Bubbles. Ik zou zeggen, laten we deze discussie lekker sluiten, en ga je eigen weg.

@Mr.Bubbles: ik zie het al. Jij denkt dat ik deze schoenen gekocht heb, maar dat is helemaal niet zo. Het was meer wat ik ff liet zien dat deze uitkomen binnenkort.
    Maar bedankt voor je bezorgdheid :emo:

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Prima, ga ik mijn assassins creed poppetje weer ff over zn wang aaien.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Heeft die wel moonboots? :+

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Maaruh, wat is de naam van die Vans nou Tyrant? Zijn wel dope. _O_
    Maar for fuck sake, heb al genoeg zwarte schoenen. Wil weer iets wits hebben, kijken voor toffe Blazers ofzo.

17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Dan had je beter die Ben-G Blazer kunnen kopen. Ik weet niet of je die nu nog kan krijgen.

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Vond die echt niet speciaal. Laatst nog zien liggen in Den Haag.

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja zag ze al een tijdje geleden, waren wel clean maar vond dat Ben-G aan de achterkant maar lelijk.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Vans Zero Lo Core (Spring 2011).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina