Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom een doek :mad:? Dwight is gewoon theatraal :eek:...

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Neee:9, ik bedoelde niet letterlijk 'het doek'.
    Ik bedoel gewoon dat het bij zijn performance meer ging om de kunstjes en props erom heen dan de actual dunks.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Maar hoe was de dunk zelf dan?

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Wel aardig, maar ik was afgeleid door alle props:+

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, ik zie Griffin niet zo snel een superman pak aantrekken. Alhoewel hij misschien wel iets geks kan doen, aangezien hij wel humor heeft. Althans, dat maak ik op uit zijn filmpjes zoals zijn ''stille interview'' en dergelijke.

Wat vinden jullie van Lebron als persoon eigenlijk? Ik heb net weer wat gelezen over hem op Wiki, en ik blijf het interessant vinden (de Cleveland - Miami gebeuren).

6. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Blake is humble, maar best grappig ja. Maar ik zie hem dat ook niet snel doen nee.

LeBron als persoon:
    Well, ik ken hem natuurlijk niet, maar hij heeft zeker geen vrienden gemaakt met die trade (ja, wat miami fans). LeBron is opzich wel oké, maar ik mag hem niet echt. Bij de caveliers was hij vaak met andere dingen bezig, zoals dansen op het veld en van die kleine dingetjes. Is opzich niet erg, maar ik hou er ook niet echt van.

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dansen op het veld is toch niet erg :eek:? Ik vind het opzicht wel grappig. Het houdt wat van de ''serieusheid'' weg en voor mij moet het gewoon gaan om de fun. Immers, het is en blijft uiteindelijk een spel.

Ik vind Lebron zelf wel rustig. Ik vind het dom hoe hij zijn trade heeft aangepakt met ''The Decision'' etc. Verder vind ik het slecht dat hij zijn eigen team niet eerder heeft geinformeerd. Echter, ik vind niet dat hij zo erg moet worden ge'booo-t. Dan ben je er ook snel klaar mee. Ipv hem helemaal uit te schelden, bij wijze van spreke, bedank hem dan en suck it up. That shit just justifies his decision IMO.

Maar dat is allemaal achteraf gepraat. Als hij was gebleven, zou hij niet zo worden uitgescholden. Al laat het 'm wel zien hoe de fans echt zijn. Één van de Cavs ging bij de Cavs - Heat wel gewoon met hem praten, en daar heb ik ook respect voor. In ieder geval, ik wil hem niet oordelen om zijn keuze, want ik heb het alles niet echt meegemaakt. Verder maakt één keuze niet een persoon. Hij heeft gezegd dat hij er geen spijt van heeft, maar dat, als het kon, hij de transfer wel anders had gedaan. Ik respecteer dat, en ik laat verder dan ook de Cavs - Heat gebeuren voor wat het is.

Hij oogt af en toe nogal selfish en cocky, maar schijn bedriegt :eek:. Al met al lijkt hij me de ''Hate it or love it'' type, en I love him (niet letterlijk bedoelt). Ik heb hem ook zien dansen met Shaq (Shaq is geweldig _O_) en andere shizzle, dus...

Best een wall of text geworden.

8. I idreamz I

I idreamz I Cole world

Leuk Bevonden:
    0
    Clippers zijn op dit moment lekker aan het ballen

9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    I don't care wat hij off court doet enz maar wat belangrijker is wat hij op het veld doet en dat zijn beste prestaties.

Hij komt idd arrogant over maar volgens mij is hij dat in werkelijkheid niet.
    Tja die trade...konden lang van te voren al weten dat ie weg ging maarja op die manier had ik het niet gedaan.
    Kan er wel om lachen om al die haters die ineens anti Lebron zijn :lol:

Anyway ik vind het 1 van de beste spelers in de NBA en als hij met Miami zo doorgaan winnen ze de titel ook nog wel(met moeite dan).
    Als ze tegen Boston komen in de conference finals gaat dat een hele mooie serie worden.

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met je eens dat hij één van de beste spelers is. Samen met Dwayne Wade vind ik dat hij wel een goede kans heeft om ver te komen. Heat is nu op een streak van 8-9 games, volgens mij. Daarnaast beginnen ze meer te spelen als een team en doen ze het veel beter dan in het begin van het seizoen. Althans, aanvals gewijs. De verdediging is volgens mij nog niet zo goed.

11. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, je hebt ook wel gelijk.

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Al dat gedoe om LBJ vind ik maar belachelijk, in cleveland wisten ze gewoon dat hij op een dag zou vertrekken. Het probleem in cleveland is, dat het nu waarschijnlijk terug een slechte ploeg wordt en in verval geraakt waardoor de franchise uiteindelijk gaat verdwijnen. En dan hebben ze daar niets meer, in het oh zo lelijke Ohio.

Ben trouwens benieuwd of Miami dit kan volhouden, al een paar keer nipt gewonnen in OT en in de wedstrijd van gisteren hebben ze met hun 3'en 97 van de 107 punten gescoord. Als wade geblesseerd raakt kun je het vergeten.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan het niet laten, maar b'ball: Fuck yeah! Het is gewoon heerlijk om de bal vast te houden, te dribbelen etc. Ookal kan je het nog niet goed, het gevoel is zo fijn.

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hahaha lol.

Je hebt je sport wel gevonden zie ik :p
    Hoelang doe je nu al aan basketbal?

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Half jaartje, ongeveer? Paar weken voordat het seizoen van NBA begon ^^.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Speel je competitie?

Zag gisteren een stukje uit de wedstrijd van Iverson in de Turkse competitie en wat erger ik me aan het Europese spel, zo traag en saai. Iedereen blijft op 1 positie staan, er gebeurt echt niets en Iverson probeert dan een opening te vinden en door het midden te gaan. Wat vroeger makkelijk lukte is veel moeilijker omdat iedereen stil staat.

http://www.xlurbanmedia.com/videos/sports-videos/allen-iverson-besiktas-vs-efes-pilsen/

Laatst bewerkt: 12 jan 2011
  17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Competitie zoals in wedstrijden nog niet. Mijn team wel, maar ik wil pas gaan spelen als ik waarde toevoeg aan het team. Zo merk ik dat ik nog niet echt de basketball-insight heb en moeite heb met vrijlopen en goede weten waar ik het beste naar toe kan gaan etc.

18. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Spelen jullie geen systeem dan?

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Que? Als in met positie's zoals forward, guard en center? Of...

20. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Haha een systeem zoals 1-2-2 of 1-4 of 2-3

Dus ff een voorbeeld van 1-2-2

Guard op kop,2 forwards aan de zijkant en 2 centers laag aan de bucket ;)
    En dan dus screens zetten,pasen,roteren enz totdat iemand vrijkomt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina