Dansen op het veld is toch niet erg
? Ik vind het opzicht wel grappig. Het houdt wat van de ''serieusheid'' weg en voor mij moet het gewoon gaan om de fun. Immers, het is en blijft uiteindelijk een spel.
Ik vind Lebron zelf wel rustig. Ik vind het dom hoe hij zijn trade heeft aangepakt met ''The Decision'' etc. Verder vind ik het slecht dat hij zijn eigen team niet eerder heeft geinformeerd. Echter, ik vind niet dat hij zo erg moet worden ge'booo-t. Dan ben je er ook snel klaar mee. Ipv hem helemaal uit te schelden, bij wijze van spreke, bedank hem dan en suck it up. That shit just justifies his decision IMO.
Maar dat is allemaal achteraf gepraat. Als hij was gebleven, zou hij niet zo worden uitgescholden. Al laat het 'm wel zien hoe de fans echt zijn. Één van de Cavs ging bij de Cavs - Heat wel gewoon met hem praten, en daar heb ik ook respect voor. In ieder geval, ik wil hem niet oordelen om zijn keuze, want ik heb het alles niet echt meegemaakt. Verder maakt één keuze niet een persoon. Hij heeft gezegd dat hij er geen spijt van heeft, maar dat, als het kon, hij de transfer wel anders had gedaan. Ik respecteer dat, en ik laat verder dan ook de Cavs - Heat gebeuren voor wat het is.
Hij oogt af en toe nogal selfish en cocky, maar schijn bedriegt
. Al met al lijkt hij me de ''Hate it or love it'' type, en I love him (niet letterlijk bedoelt). Ik heb hem ook zien dansen met Shaq (Shaq is geweldig
) en andere shizzle, dus...
Best een wall of text geworden.
Klik om te vergroten...