Hebben wie dan?
En dan klagen over de PVV, terwijl je precies hetzelfde doet.
Het onderwijs beleid van D66 is echt lachwekkend. Wat die man wil is de studiefinanciering veranderen in een lening. En het geld wat hij daarmee krijgt in het onderwijs pompen.
Ja, ik ben dus zo iemand met ouders die me niet financieren. Ik leen maximaal, en heb een jaar studievertraging. Maar ik weet dat ik wat ik nu wil doen echt wil. Bovendien is het terugbetaalsysteem zo in elkaar gezet dat je betaalt wat je kunt terug betalen.
Ik ben overigens zelf voor een systeem waarbij er bepaalde schalen zijn van studiefinancieren, van 0 t/m 500,- per maand zeg maar, zoiets, naar inkomen van je ouders. Maar er is geen partij die dat wil.
Ja, als je met clichés gaat gooien dan houdt het snel op. Wat is dat toch altijd met rechtse mensen dat ze iets gelijk 'linkse grachtengordel elite' moeten noemen? Wie de fuck zijn die mensen? Alle mensen in de grachtengordel in Amsterdam? Dat zijn er niet zo heel veel hoor.
Volgens mij is de rechtse elite groter.
Dat is wel vreemd ja, van de designstoelen dan, kunstwerken hoeven niet per se duur te zijn.
Maar goed, dat zie ik niet op mijn school terug, terwijl dat een kunstacademie is.
Ik moet zeggen dat ik hier niet heel veel van weet. Ik weet wel dat een vriend van me ook op het bijzonder onderwijs heeft gezeten omdat hij heel erge dyslectie had. Intelligente jongen verder. Hij zat dus wel op een school met autisten en zo. Hij is er echter alleen maar heel positief over. Dus of dat nu zo erg is? Ik denk niet dat wij kunnen oordelen of dat wel of niet beter is, ik heb er in ieder geval de expertise niet voor.
Klik om te vergroten...