Gezien ik kap met m'n studie, zoek ik fulltime werk.
Kledingwinkel lijkt me wel wat, of administratief e.d., maar is zo kut te vinden in omgeving Alkmaar. Daarnaast werk ik in het weekend + nog een dag doordeweeks bij de AH (mss 2, ff overleggen), daar kan ik TL worden dus dat is chill. Maar, alsnog, zoek ik werk voor erbij. Fulltime bij de AH trek ik iig niet. Iemand nog tips? Het is voor tot ik met een nieuwe studie begin (dus tot en met eind augustus), dan ga ik gewoon weer verder bij de AH. Teamleider daar is toch wel de beste bijbaan die je dan kan hebben imo, rond de 12 euro per uur netto (mits je dan wel goede evaluatie krijgt, maja, krijg je meestal toch wel, mocht je goed werk leveren) + nog alle toeslagen erbij, zelf je tijden regelen, etc. Staat ook puik op je cv.
Qua studie volgend jaar? Tsjah, weet het nog steeds niet echt. Denk dat het toch wel weer uni wordt, omdat je daar, vind ik, gewoon wel toffe info krijgt tijdens college's. Heb altijd wel het gevoel dat ik daar echt wat opsteekt. Zat laatst in proefcollege van bedrijfs- en organisatiewetenschappen, en hoorde allemaal shit over Greenpeace en Shell, en hun strijd om het 'milieu'. (met dat grote olieplatform dat gedumpt moest worden in 1995, van Shell). Had er nog nooit van gehoord, naja, weer wat opgestoken. Ik bedoel eigenlijk: deed nu Commerciele Economie aan Hogeschool Inholland, en heb tot nu toe nog geen ene reet opgestoken, kende alles al, niks geleerd, focking kutstudie is het ook. Je leert gewoon niks, nada. Ja, shit over bedrijven, hoe het in elkaar steekt. Like I fucking care. Het klinkt verder al zo logisch als wat. Weer les krijgen in Engels, dude, gtfo, woordjes leren? Typisch hbo. Meeeh. Hou ik absoluut niet van. Richtingen waar ik naar aan het kijken ben zijn toch weer Criminologie, Europese Studies, Geschiedenis? Lijken me wel dope..maja, het is zo lastig. Misschien moet ik het allemaal niet te serieus nemen en ook niet te hoge eisen stellen, en gewoon ten eerste een studie doen die je leuk lijkt, dan heb je het meestal wel naar je zin, en die gewoon afmaken en dan zie je wel verder. Wilde ook graag bij de Luchtmacht, helaas de eerste keuring voor de functie vlieger niet gehaald. Faalde met beide pedalen bij de oog-hand-voet-coordinatie. Kutzooi. Rest wel voldoende. Ga volgend jaar zeker weer proberen iig. Daarnaast wellicht kijken voor luchtverkeersleider, aangezien ik voor ruimtelijk inzicht voldoende had gescoord en voor de selectieve hoortest 0 fout.
Laatst bewerkt: 12 mrt 2011