Ik volg dit forum niet altijd he..
Ja, wat zal ik zeggen. Ongemotiveerd zooitje zakgeldvoetballers ia het.
Vandaag gaat de spotlight op Dzsudzsak, die vandaag weer eens helemaal geen zin had. 85 minuten lang met de grensrechter babbelen, op z'n Reis aan de kalklijn vastgenageld. Wat erger ik me toch dood aan die diva, die zich te groot voelt om voor zo'n klein publiek te spelen.
Waarom ze in het stadion altijd zijn naam zingen, vraag ik me af. Dzsudzsak geeft geen fuck om PSV. Hij voetbalt alleen maar voor zijn eigen kleine hartje en de grote tieten van zijn ex-playmate uit Hongarije.
Over onze rokende alcoholist Otman Bakkal wil ik nu even geen woorden kwijt. Die jongen heeft geen motivatie meer om in de top te spelen. Hij heeft altijd onder de hoede van Rutten gespeeld, maar bij tegenslag laat hij het gelijk afweten. Niet topclubwaardig.
Zat trouwens ook wel weinig mee. Naast dat Pieters en Vlemminckx rood moesten hebben, hadden wij wel erg ongeluk bij beslissingen van de scheids. Zo had die uittrap (waarvoor Berg geel kreeg) gewoon een doelpunten mogen zijn. En hadden we een penalty verdient, en had Zomer bij de goal van NEC afgefloten moeten worden.
Maar PSV, je roept het over jezelf heen!!
Laatst bewerkt: 13 mrt 2011