1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De enige reden waarom jij nog niet op mijn negeerlijst staat is dat je gewoon kan lachen om jouw posts, van zo'n laag niveau en zo triest. Vraag me toch af wat er is mis is gegaan bij jouw 'opvoeding'.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    QFT. :x

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vleminckx had er niet meer op mogen staan. Dat natrappen had ook als direct rood beoordeeld kunnen worden + die rare vliegactie van 'm.

9 maand voor zijn geboorte ging er iets mis in huize munnie.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, wat een vieze speler was het vandaag. Normaal wel goede spits though.

Volgens mij tussen de geboorte en de negen maanden ervoor ook.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pieters was stukken erger en die mocht ook blijven staan. Dan had Vleminckx er ook niet af gemogen.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De ene fout kun je niet goedmaken door een andere fout te maken. Pieters was direct rood, welke hij niet kreeg.
    Vleminckx maakt meerdere overtredingen met geel op zak waar je tweede geld kunt geven. Daarnaast maakt ie een natrappende beweging.

7. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg dit forum niet altijd he..
    Ja, wat zal ik zeggen. Ongemotiveerd zooitje zakgeldvoetballers ia het.
    Vandaag gaat de spotlight op Dzsudzsak, die vandaag weer eens helemaal geen zin had. 85 minuten lang met de grensrechter babbelen, op z'n Reis aan de kalklijn vastgenageld. Wat erger ik me toch dood aan die diva, die zich te groot voelt om voor zo'n klein publiek te spelen.
    Waarom ze in het stadion altijd zijn naam zingen, vraag ik me af. Dzsudzsak geeft geen fuck om PSV. Hij voetbalt alleen maar voor zijn eigen kleine hartje en de grote tieten van zijn ex-playmate uit Hongarije.

Over onze rokende alcoholist Otman Bakkal wil ik nu even geen woorden kwijt. Die jongen heeft geen motivatie meer om in de top te spelen. Hij heeft altijd onder de hoede van Rutten gespeeld, maar bij tegenslag laat hij het gelijk afweten. Niet topclubwaardig.

Zat trouwens ook wel weinig mee. Naast dat Pieters en Vlemminckx rood moesten hebben, hadden wij wel erg ongeluk bij beslissingen van de scheids. Zo had die uittrap (waarvoor Berg geel kreeg) gewoon een doelpunten mogen zijn. En hadden we een penalty verdient, en had Zomer bij de goal van NEC afgefloten moeten worden.
    Maar PSV, je roept het over jezelf heen!!

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind niet echt dat je ze kan vergelijken, vond het allebei donkerrood. Bij Pieters was het gestrekt been op de tegenstander, maar nog wel ergens.. diep van binnen.. gericht op de bal. Bij Vleminckx waren het twee benen naar voren, over de bal en op de benen van Lens. Hier was het niet eens gericht op de bal.

Beide vond ik wel donkerrood.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Volgens mij speelt er wat qua transfers bij Dzudszak want die is geen schim meer van de speler van +/- een half jaar geleden

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Totaal geen motivatie meer. Bij Manolev ligt het eerder aan kwaliteit en voetbalintelligentie, die er niet zijn bij hem. Bij Bakkal zowel kwaliteit als conditie.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het niet mee eens. Als eerste was Pieters gedachte nooit de bal te spelen. Die met 2 benen van Vlemincks lijkt erg maar volgens mij raakt hij helemaal niks. Dat natrappen was het sowieso niet. Als je goed kijkt zie je dat de bal daar ligt en hij deze gewoon probeert te pakken. De charge daarvoor had wel zijn 2e geel moeten zijn.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Manolev is altijd zo geweest, die doet gewoon maar wat. Maar doedelzak kan echt wel meer. Maar die loopt er nu bij als Sulejmani van een een jaar geleden :+

En Bakkal snap ik ook niet, dat was echt een goede speler maar die heeft er blijkbaar ook weinig zin meer in. Je zou zeggen dat die toch voor zn kans moet gaan nu Afellay weg is

13. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    NEC _O_!!!

Gerechtigheid
    vaak genoeg dat psv op het laatst scoort
    nu een keertje in de 90ste minuut teruggepakt :p

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ondanks een dramatisch Inter en dramatisch Ajax is de schade in het ene geval beperkt gebleven en in het andere geval is de achterstand zelfs kleiner gemaakt. Heerlijk!

Wellicht is de opvoeding nog niet 'af'. Daar weleens aan gedacht? :9

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom denken mensen altijd dat je iets moet raken voordat het een overtreding is?

Btw, met die redenatie over Vlemincks kun je ook zeggen dat Pieters de bal nog raakt. Alleen ook de man en op een veel te lompe manier. Dat is geen inkomen zo, dus gewoon rood. Maar als de bal half onder iemand ligt ga je toch niet gewoon er tegenaan te trappen?

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat ligt geheel aan de situatie.

17. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beide gewoon rood, wat je hier zegt slaat natuurlijk nergens op. Vlemminckx vliegt gewoon direct met zijn benen om de nek van Lens, absurd inkomen! En daarna tweemaal natrappen. Zijn grafkop hoef ik de komende tijd echt niet meer te zien.

18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, maar het stond er even alsof je zei dat Vleminckx niks raakte DUS het geen overtreding was. Hij had echt niks hoeven raken om daar een overtreding van te maken. Maar misschien begreep ik je dan verkeerd.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    :emo:

Jammer dat VVV er niet meer uit wist te slepen, tegen het toch wel matige Twente.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelfde kan gezegd worden van Willem II.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina