Ik weet het nog goed, ik zat boven te kijken en het was de 88 minuut ofzo, ik liep al naar beneden toe en zei al tegen me moeder dat het kampioenschap al verspeeld was. Ik kwam terug en zag Toby scoren Helaas was het niet genoeg maargoed.
Als we zondag weten te winnen bij Ado dan krijg ik er nog vertrouwen in. Ben bang dat we niet winnen in Den Haag en dat Ajax zondag afhaakt voor het kampioenschap.
Als je gister hebt gekeken heb je ook niet het idee dat je gister de aankomende kampioen van NL hebt gezien. Eerder van de JL.
even een betje zetten op Winst twente en psv en verlies ajax.
@ siemen
Het ligt echt niet aan het Centrum van de verdediging. Het probleem ligt i.m.o. meer op het middenveld en de backs. Vooral De Zeeuw vind ik echt verschrikkelijk. Blijft gewoon een middelmatige speler. Gaat de duels niet vol in en loopt altijd op 1 tempo. Heb altijd het idee dat hij maar 70% geeft ofzo. Heeft 1 helft van het seizoen leuk gespeeld(vorig jaar), maar de rest drama!
Blind kort verdedigend zwaar tekort, Vd wiel bakt er na het WK al helemaal niks meer van. Komt haast nooit meer mee op, komt geen dreiging meer vanaf. Nu valt ook stekelenburg nog weg en dan krijg je dit soort praktijken.
Laatst bewerkt: 18 mrt 2011