1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, vorig seizoen hadden ze ook de grootste moeite met Ado. (Ado uit, toen scoorde Ajax pas in de 89ste minuut de 0-1) Dit soort wedstrijden, Ado, Utrecht, zijn gewoon lastig. Deze teams kunnen zich voor 200% opladen voor deze wedstrijd, waardoor Ajax het altijd lastig heeft, of ze nou in goede doen zijn of niet.

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Ajax zelf nou eens 200% zou geven zou het geen probleem moeten zijn, maar ergens klopt er elke keer weer iets niet. Vorig jaar won je daar met geluk in de 94ste minuut ofzo toch ? Niet in de 89ste.

3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, dat kan ook wel. het was in ieder geval in de laatste paar minuten van de wedstrijd. Clubs als PSV en Twente hebben altijd het geluk (of is het een kwaliteit ;)) om nog in blessuretijd even dat goaltje te maken, maar als het Ajax niet meezit, dan lukt ook niks meer.
    Hopelijk geven ze zondag 200%, anders kunnen ze het vergeten.

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Was wel een mooi doelpunt. Ricky van de bergh stond toen op doel hahaha :D.

Demy de zeeuw had ditewig een rode kaart aangenaaid. Ik heb al erg veel zin in zondag. Ik denk dat we 2-1 winnen :D.

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Haha prachtig idd toen Ricky van den Bergh in de goal stond. :lol:
    Goaltje van Alderweireld was :thumbs:.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sprak vandaag met wat Ajacieden uit m'n klas en ze waren echt woedend op Alderweireld en Vertonghen, omdat ze de laatste weken vreselijk slecht staan te verdedigen. Ik was het er wel over eens dat Vertonghen gister slecht was, net als Van der Wiel.. maar speelt Alderweireld ook zo slecht? Let nooit echt op hem, maar dacht eigenlijk dat hij (samen met Vertonghen) een speler was die altijd goed presteerde.

7. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog goed, ik zat boven te kijken en het was de 88 minuut ofzo, ik liep al naar beneden toe en zei al tegen me moeder dat het kampioenschap al verspeeld was. Ik kwam terug en zag Toby scoren:thumbs::) Helaas was het niet genoeg maargoed.

Als we zondag weten te winnen bij Ado dan krijg ik er nog vertrouwen in. Ben bang dat we niet winnen in Den Haag en dat Ajax zondag afhaakt voor het kampioenschap.

Als je gister hebt gekeken heb je ook niet het idee dat je gister de aankomende kampioen van NL hebt gezien. Eerder van de JL.

even een betje zetten op Winst twente en psv en verlies ajax.

@ siemen

Het ligt echt niet aan het Centrum van de verdediging. Het probleem ligt i.m.o. meer op het middenveld en de backs. Vooral De Zeeuw vind ik echt verschrikkelijk. Blijft gewoon een middelmatige speler. Gaat de duels niet vol in en loopt altijd op 1 tempo. Heb altijd het idee dat hij maar 70% geeft ofzo. Heeft 1 helft van het seizoen leuk gespeeld(vorig jaar), maar de rest drama!

Blind kort verdedigend zwaar tekort, Vd wiel bakt er na het WK al helemaal niks meer van. Komt haast nooit meer mee op, komt geen dreiging meer vanaf. Nu valt ook stekelenburg nog weg en dan krijg je dit soort praktijken.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Vandaag stond in vrijwel elke krant dat die dramatisch was. Nou moest ik zelf voetballen dus alleen de eerste helft gezien, maar Toby kwam iig niet om te winnen.
    Zal wel een 1tje hebben ingevuld bij de TOTO :p.

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Helaas gisteren bijna niets van de wedstrijd gezien omdat ik moest trainen, maar bijvoorbeeld zo'n eerste goal met dat foutje van Vertonghen.. kan gebeuren natuurlijk maar ik heb soms het gevoel dat Vertonghen wat te nonchalant is, en daaruit ontstaan deze 'foutjes'.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja, Vertonghen vind ik de laatste tijd best slecht voor zijn doen. Gisteren deed hij niets meer dan slechts meelopen met zijn mannetje, en zelfs dat deed hij niet altijd goed. Hopelijk speelt hij volgend seizoen (of daarna) voor Arsenal, of een andere (sub)topclub.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Alderweirled speelde slechter dan Vertonghen. V/d Wiel speelt tegen betere clubs altijd slecht puur door het feit dan hij dan meer moet verdedigen dan aanvallen waar toch zijn kwaliteit ligt. Hij komt dan niet in zijn spelletje. Tevens zal het met een dergelijke doelman achter je natuurlijk ook minder prettig spelen zijn als dat je de beste speler uit je team achter je hebt staan.

Daarnaast liet Demi weer zien waarom hij geen basisplaats waardig was. Hij danste weer over het veld zoals die jongetjes in de F doen bij hun eerste wedstrijd. Was totaal niet met voetbal bezig...

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas komt Greg het hele seizoen al niet in zijn spelletje. Heb hem nog niet op een nuttige aanvallende actie kunnen betrappen dit seizoen. =(

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Greg is echt de meest niet creatieve voetballer die er momenteel is.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vertonghen blijft gewoon een tekortkomende middenvelder die defensief bovengemiddeld is(voor een middenvelder dus) en maakt vaak foutjes die 'puur defensief' zijn. Je merkt daar gewoon aan dat het geen verdediger is, bijv. de penalty tegen Kiev.

Alderweireld heeft dan weer juist opbouwende fouten, durft te weinig en is meer een pure verdediger. Uitverdedigen gaat ook nog wel eens fout bij hem, dat gebeurt nog wel eens door het midden(Vitesse-thuis).

Samengevoegd zouden ze een echte Ajax-verdediger kunnen zijn. :+

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tweede goal was het toch ook Alderweireld die te langzaam was/te weinig deed?

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt idd. Was ook vrij slecht ingegrepen ja. Maar dit was meer over 'de laatste weken' en over het algemeen. Sowieso heeft hij wat meer krediet bij mij, het blijft bizar hoe hij vorig jaar als 19-jarige gozer al een stabiele factor werd in de Ajaxdefensie.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb gewoon serieus niks gezien van Ajax gisteren , dus van mijn part is gisteren niet gebeurd :cool:

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Az na de 1e helft achter tegen vitesse. Zou lekker zijn als ze verliezen maar geloof het eerlijk gezegd niet!

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    RKC Waalwijk komt nog gevaarlijk dicht in de buurt van FC Zwolle zo!
    Ze moeten binnenkort ook nog tegen elkaar, spannend!

Fortuna ook gewonnen, echter Almere ook dus dat schiet niet op.

Wij moeten zondag tegen Cambuur Leeuwarden, als we die weten te winnen komt de top vijf nog in zicht!
    Echter is Cambuur Leeuwarden uit elk seizoen weer een probleem, net als thuis overigens. :+

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    In één week tijd van Sparta en Emmen winnen, lekker hoor!:)
    Jammer dat die palingboeren uit Volendam in de laatste minuut van Almere verliezen, waardoor het gat 5 punten blijft.

Op naar MVV dan maar, hopen op 8000/9000 man in het stadion.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina