Sinds wanneer zijn koolhydraten slecht? Dat ligt toch aan je doel. En heeft de hoeveelheid van de lactose serieus invloed?
Wat maakt het uit als ik een avatar heeft van een of andere 'mongool'. Ten eerste waarom is het een mongool? Ten tweede wat maakt het uit of ik een avatar heb van Zyzz die voor velen een streeffysiek heeft. Ik weet nou niet zeker of een avatar van een ongelofelijke lelijke chick beter is. Ten derde ik profileer mezelf niet als iemand die graag wilt trainen, maar iemand die graag en vaak traint.
'als je het hebt over rondom de training (ik neem zelf meerdere shakes per dag): tijdens de training is mijn advies. Veel mensen nemen de whey na je training, maar als ik me niet vergis is zelfs bij Whey (hoge biologische waarde = snelle opname), de opnametijd nog steeds een uur tot 1,5.'
'Waarom zou je na je training de shake moeten nemen als de opnametijd zo lang is? Ik neem mijn shake altijd voor het trainen.'
'Waarom zou je voor de training een shake nemen met melk, wat de verhouding tussen casseine en whey alleen maar naar de casseine laat gaan en dus je whey trager laat opnemen?'
'Plus het neemt niet trager op, maar het geeft volgensmij voor een langere tijd geleidelijk eiwitten af.'
Vrij duidelijk waarom ik mijn shakes voor het trainen drink en met melk, niet omdat ik het vies vind.
Misschien had ik beter kunnen zeggen: Heb je niet minder vette kaas en wat is er eigenlijk slecht aan zout. Misschien dat je dan niet zo beledigd/ geirriteerd was. Aanstellen is ook een vak.
Ik zeg helemaal niet waarom je wel of geen kaas zou moeten eten, ik vraag alleen maar waarom het slecht is omdat jij dat aangaf.
En waarom is het slecht om vocht vast te houden. En zijn er geen manieren om dat te voorkomen?
Laatst bewerkt: 19 mrt 2011