Ter illustratie;
Zitten een aantal goede pics bij. Nummer 2 v/d broncos vond ik al enigsinds een kleine verrassing. Had verwacht dat ze Darius zouden kiezen en dat VonMiller #3 zou gaan(nu omgekeerd). Vervolgens de Falcons die echt super veel op hebben gegeven terwijl ze Julio Jones wars ook ~12 hadden kunnen krijgen voor veeeeel minder compensatie maargoed, ik begrijp wel dat ze 'm graag willen en met hem zijn ze wel een veel beter team(superbowl ready one might say).
Vervolgens de #8 en 12 pics zijn ook echt verrassingen met Locker en Ponder!
Het zijn opzich reaches, maar als het over 2/3 jaar goede spelers zijn, dan is het het wel waard.
En dat Blane Gabbert naar #10 valt(na een trade met washington die zelf ook een QB nodig hebben) en notabene door de Jaguars(!)(Die al een qb hebben)
Wat mijn teams betreft; Dolphins die Pouncey kiezen, opzich goede pick. Had liever dat ze Mallet(QB) hadden gedraft, zeker gezien ze geen 2'nd round pick hebben maar denk dat met Pouncey de oline heel stuk beter zal worden!
Eagles begrijp ik de pick niet helemaal. Kiezen ze een interior olineman terwijl ze een tackel nodig hebben maar had verwacht dat ze een CB zouden draften.
Laatst bewerkt: 29 apr 2011