1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rotterdam schijnt idd veel rookies in het veld te hebben staan.
    Ze zijn niet echt een dreigend team. Ze hebben een HB die er best imposant uitziet, maar heel erg meevalt. We dachten daar een zware kluif aan te hebben maar dat viel heel erg mee.
    Ze spelen voornamelijk double TE met daaraan aansluitend de slots.
    Ook wat 3wide I-form.
    Enige wat een beetje impact heeft van ze is de TE #19(Kevin).
    Line van ze is erg klein.
    Rey Ket, bekende naam.
    Geloof dat ik vroeger ook nog tegen hem gespeeld heb, en geloof ook samen in het NL team hebben gezeten.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hebben ze een volledige O & D? Of speelt de line ook iron man?

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Geloof dat ze tegen de 22 man hadden.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    This is what football is all about!
    [yt]QxEjXLds9wY[/yt]

It is all about DA

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Daar zit een paar lekkere hits tussen! Fok, ik kom net van het veld af en heb nu alweer zin in trainen..

Als we dan toch bezig zijn, gooi ik een paar legendarische RB clips erdoor;
    Emmitt Smith, geen uitleg nodig.

Barry Sanders, most elusive running back.

Echt jammer dat deze gast nooit bij een goed team heeft mogen spelen.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fackdat, dat zijn HB's. Daar kijk ik niet naar:+
    Hekel aan HB's!

Zoals UM speelt, zo hoort football gespeeld te worden!
    Vraag maar na aan jullie HB's, ik zal vast ook wel wat tegen hun gezegd hebben of ze geknepen/slagen etc hebben:+
    Kan deze ook niet vaak genoeg aanbevelen aan mensen
    http://tenyardtracker.com/details.php?id=8802

Ze zijn nu ook bezig een vervolg daarop te maken. Die de jaren 90 en 2000's pakt met hun championship teams etc.
    *gaat 'm zo weer kijken:+

Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
  7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ff downloaden :).

Edit:
    Nice one film :)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2011
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Facking epic hé?!

Canes(L)

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heerlijk middagje in Groningen, Rotterdam Trojans @ Groningen Giants, 8-28 voor Groningen!

Rotterdam begon sterk (of onze Defense eerder heel slecht), na een volle drive en een te makkelijk binnen gelopen PAT 8-0.

Vervolgens een fumble op de eerste play van GG en weer een sterke drive van Rotjeknor (onze D nog steeds aan het wakker worden). Een fumble op onze eigen 1 yard line en vervolgens was het all-out Groningen. 8-7 TD pass, safety, 8-9 and all the way naar 8-28.

Uiteindelijk 4 man van Rotterdam geblesseerd van het veld af (1e en 2e RB's). Met elke blessure werd echt het een stuk lastiger voor ze.

Al met al een lekker middagje. Ik lees net overtime voor HH @ AU?

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Beste klappert;p

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Owyeah, lets go nfl draft

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En? Wat vind je er van?
    Ik ken alleen de first pick Cam Newton ken ik 8).
    Alleen die actie van de Falcons begrijp ik helemaal niet.

Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ter illustratie;

Zitten een aantal goede pics bij. Nummer 2 v/d broncos vond ik al enigsinds een kleine verrassing. Had verwacht dat ze Darius zouden kiezen en dat VonMiller #3 zou gaan(nu omgekeerd). Vervolgens de Falcons die echt super veel op hebben gegeven terwijl ze Julio Jones wars ook ~12 hadden kunnen krijgen voor veeeeel minder compensatie maargoed, ik begrijp wel dat ze 'm graag willen en met hem zijn ze wel een veel beter team(superbowl ready one might say).

Vervolgens de #8 en 12 pics zijn ook echt verrassingen met Locker en Ponder!
    Het zijn opzich reaches, maar als het over 2/3 jaar goede spelers zijn, dan is het het wel waard.
    En dat Blane Gabbert naar #10 valt(na een trade met washington die zelf ook een QB nodig hebben) en notabene door de Jaguars(!)(Die al een qb hebben)
    Wat mijn teams betreft; Dolphins die Pouncey kiezen, opzich goede pick. Had liever dat ze Mallet(QB) hadden gedraft, zeker gezien ze geen 2'nd round pick hebben maar denk dat met Pouncey de oline heel stuk beter zal worden!
    Eagles begrijp ik de pick niet helemaal. Kiezen ze een interior olineman terwijl ze een tackel nodig hebben maar had verwacht dat ze een CB zouden draften.

Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hoe istie gister gegaan Flix? Wij hebben gister in de aller laatste play met een 30 yd pass TD de 25-24 overwinning veilig kunnen stellen. Geheel terecht overigens, maar door eigen fouten achter gekomen (punt return op je hoofd laten vallen, door de tegen partij binnen gelopen, tegen de rug van je personal protector aanschieten tijdens een punt en vervolgens score tegen krijgen etc)

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    0-7 gewonnen.

Defense heeft weer een ijzer sterke wedstrijd gespeeld. Geloof maar 5/6 first downs opgegeven.
    Offense heeft op de eerste drive v/d game gescored, maar weer redzone problemen. Aantal keren het veld over gegaan, om vervolgens niet te scoren.
    Was niet echt een zware game ofzo. Offensief gezien brengt Spijkenisse niet achterlijk veel. Beetje off tackels, dives en veel korte routes.

16. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de lions d line is volgend jaar echt beest! goede pick! En met suh word dat dit jaar leuk. In de laatste seconde winnen moet wel goed voelen.

17. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buccaneers hebben het aanbod afgeslagen om in het nieuwe seizoen van Hard Knocks te verschijnen.

Wie gaan we wel zien?

18. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Michael vick met zijn training sessies. Zolang er een lock out is krijgen we voorlopig niets te zien ben ik bang. Spelers kunnen niet bij hun team zijn faciliteiten trainen. En tot zo ver moeten we vrezen voor geen nfl football dit seizoen.

19. kerzhakov1986

kerzhakov1986 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu zo'n 5 á 6 seizoenen naar american football maar ik volg niet alle verhalen er omheen. Kan je me misschien uitleggen waarom we moeten vrezen voor geen nfl dit seizoen?

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De collective bargening(CBA) agreement is verlopen.
    De CBA is zegmaar de CAO voorwaarden v/d spelers.
    Hier moeten nieuwe afspraken over gemaakt worden alleen de vertegenwoordigers v/d spelers worden het maar niet echt eens met de eigenaren v/d teams. Momenteel zijn de spelers dus eigenlijk gewoon werkloos.
    En er mag pas weer getrained worden zodra er een nieuw CBA getekend is. 6 Juni is er weer een uitspraak door de rechter waardoor het waarschijnlijk weer goed komt.
    Anders krijgen we miss weer zoals in '83 een replacements league:+

Zo Ypuh, voel de wedstrijd van gister nog wel ff:+
    Was wel een lekkere wedstrijd met perfect football weer.

Hoop trouwens dat het niet al te ernstig is met jullie QB.
    Heb 'm geloof ik best hard genailed. En zo klonk het ook.

Laatst bewerkt: 30 mei 2011

Deel Deze Pagina