Ik heb niet vanaf het begin deadlifts gedaan "pas" sinds 2 1/2 jaar aangezien ik het eerst niet mocht doen ivm met blessure.
Maar ik ben wel benieuwd laat maar zien dan idd als jij dit doet 6 x 160 kg over paar maandjes aangezien je dat wel denkt te kunnen doen lol en dan wel echte deadlifts en ik doe het trouwens wel na een paar zware setjes he, ik begin met 120 kg 14 x dan 140kg 10 x dan 150kg 8 keer en vervolgens 160kg 6 keer (grond aantikken voor een seconde ongeveer geen fake deadlifts, rug dus ook recht houden etc), ik kan je wel vertellen dat de progressie steeds langzamer gaat, naar 130/140 kg kom je aardig snel, maar daarna wordt de progressie nogal gestagneerd , bij mijn gym zijn er maar een paar die er meer doen en dat zegt toch wel wat gezien het niet een dorps sportschooltje is maar een high populated gym in amsterdam, me pr zal overigens wel binnekort omhoog gaan gezien ik een half jaar niet getraind heb en nu pas 2 maanden en ander halve week weer aan het trainen ben met maar 1 a 2 koolhydraat maaltijden per dag (droog trainen), ga nu met me clean bulk beginnen dus zal binnekort wel even een filmpje maken als ik een nieuw pr deadlift
Maar ben wel benieuwd met je grote mond altijd hier
Laatst bewerkt: 9 apr 2011