1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    sissy squats

@ Pine: inclusief filmpje graag. Want op het internet is iedereen altijd zo sterk O-)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb een keer aan m'n trainingsmaatje gevraagd of ie mij wou filmen tijdens het benchen maar hij vond het een dom idee en lachte me uit:+

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb niet vanaf het begin deadlifts gedaan "pas" sinds 2 1/2 jaar aangezien ik het eerst niet mocht doen ivm met blessure.
    Maar ik ben wel benieuwd laat maar zien dan idd als jij dit doet 6 x 160 kg over paar maandjes aangezien je dat wel denkt te kunnen doen lol en dan wel echte deadlifts en ik doe het trouwens wel na een paar zware setjes he, ik begin met 120 kg 14 x dan 140kg 10 x dan 150kg 8 keer en vervolgens 160kg 6 keer (grond aantikken voor een seconde ongeveer geen fake deadlifts, rug dus ook recht houden etc), ik kan je wel vertellen dat de progressie steeds langzamer gaat, naar 130/140 kg kom je aardig snel, maar daarna wordt de progressie nogal gestagneerd , bij mijn gym zijn er maar een paar die er meer doen en dat zegt toch wel wat gezien het niet een dorps sportschooltje is maar een high populated gym in amsterdam, me pr zal overigens wel binnekort omhoog gaan gezien ik een half jaar niet getraind heb en nu pas 2 maanden en ander halve week weer aan het trainen ben met maar 1 a 2 koolhydraat maaltijden per dag (droog trainen), ga nu met me clean bulk beginnen dus zal binnekort wel even een filmpje maken als ik een nieuw pr deadlift:)

Maar ben wel benieuwd met je grote mond altijd hier

Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  4. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Ja ik ga binnekort sowieso een filmpje maken om me techniek te verbeteren.

Wat boeit dat nou weer, in 2 jaar kan je genoeg kracht opbouwen. En hoe denk je anders dat ik Deadlifts doe :confused:

Btw waar blijven die pics van jouw nou?

Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Train je in een speeltuin dan? Teveel Hannibal filmpjes gekeken of niet?

6. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    :lol:

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Als ik speeltuin hoor en dan fitness, tjaa kan er weinig aan doen maar moet ik altijd aan die 'Hannibal for King' movies denken. Dus vandaar :+.

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, ik trainde (toen ik dit nog deed) gewoon in een sportschool, het was gewoon puur een vraag.

Overbodige vraag dus.

Goed dat je nog even uitlegt hoe je op je "grap" bent gekomen.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    En toch vraag ik me af waarom je dan toch zo geïnteresseerd erin ben. En hoezo is het een grap? Ik ken wel meer mensen die soms in een speeltuin Hannibal proberen nate doen. Ik geloof er namelijk geen barst van dat het puur een vraag is. Geef nou maar gewoon toe dat je in een speeltuintje loopt te patsen :cool:!

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    "zo geïnteresseerd"? Omdat ik één vraag stel?
    Vroeg het me gewoon af that's it. Waarom? Omdat je van die ghetto workout filmpies op youtube hebt met gasten die een fysiek hebben die je in de gym nauwelijks tegenkomt. En dan vraag ik me af hoe ze hun benen trainen.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fuck yeah!

Gisteren getraind

Squat: 3 x 3 x 120 (full squats (dus diep) en dat met mijn knieen!)
    Benchpress: 3 x 105, 3 x 115, 3 x 130! Allemaal volledig zelf en netjes tot op de borst
    Barbell Row (met terugleggen): 3 x 105, 3 x 115, 3 x 125
    Weighted dips (dus met een gewicht om mijn middel) 12x (+16kg), 12x (+20kg), 10x (+30kg)!!

wtf...nog nooit eerder zo sterk geweest.

deze week even kijken wat we met de Deadlift kunnen bereiken en dan zit 5x5 er op. Super tevreden. Dan een paar dagen rust en als ik me goed voel mijn 1 rep max proberen. En dan een andere sport gaan doen :+ (judo denk ik)

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Holy shit @ weighted dips 8)

Hoeveel is je eigen lichaamsgewicht als ik vragen mag?

13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Nice om te lezen! Ik ben zelf ook met dat Stronglifts 5x5 bezig, erg lekker schemaatje idd!

14. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hebben jullie ook weleens last van jullie polsen? Ik heb sinds maandag erge pijn na het trainen in mijn rechterpols. Zou vandaag weer willen fitnessen, maar denk niet dat het verstandig is. Moet hem heel de dag 'kraken' en het voelt alsof m'n pols er bijna af kan vallen. 8)

Wat kan ik doen om het te voorkomen?

15. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik had het zelf altijd na bankdrukken. Toen een keer om hulp gevraagd bij een instructeur en bleek dat ik 'm fout deed. Als je met losse gewichten traint en nog niet zo ervaren bent is het wel slim om een instructeur een keer mee te laten kijken of je wel de juiste technieken gebruikt.

@ Kev: zieke stats man 8)

Laatst bewerkt: 13 apr 2011
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dunno....ben mijn weegschaal kwijt. Ongeveer 85kg bij 1.80 en geen gram vet meer aan mijn lijf (kleine 10% schat ik)

tnx allemaal! En dat van die andere sport was geen grapje trouwens. Hoef eigenlijk niet veel sterker, ik heb het idee er wel bijna alles uit te hebben gehaald en al mijn gewrichten doen *au*.

Al blijf ik wel onderhouden. Maar 5x5 is echt the way to go als je groot en sterk wilt worden _O_

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga football spelen zou ik zeggen!
    Ga me ook maar eens verdiepen in dat 5x5.

Trouwens ooit nog wat van Mike gehoord?

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Wat is dat 5x5 dan voor schema?

19. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
  20. Flix

Flix Active Member