Nee, ik wil helemaal niet dwarsliggen. Waarom je overigens het woordje "weer" gebruikt is mij verder een raadsel trouwens. Als je een beef wil ontlokken zoek je maar een ander, en als je het niet kan hebben als iemand een andere mening is toegedaan over jouw geliefde Inter dan nog kun je gewoon normaal reageren. Alsof jouw mening de enige juiste is en andermans mening is alleen maar dwarsliggen. Riiiight.
Het is gewoon zwak om te zeggen dat Schalke door is alleen maar omdat Inter slecht speelde. Schalke heeft 7 goals gemaakt in twee wedstrijden tegen Inter, daarbij is Inter dit seizoen gewoon een stuk zwakker dan vorig jaar. Milan heeft ze ook al een pak slaag gegeven. Dat geeft verder niet, maar het is niet zo dat Inter dit seizoen nou zo ontzettend veel kwaliteit als ploeg laat zien. Ik heb overigens ook niet gezegd dat Schalke een betere ploeg is, wel dat ze beter hebben gespeeld.
Wil je zeggen dat het voor de voetbalfan beter was geweest dat Inter doorging omdat ze in potentie meer kwaliteit in de selectie hebben? Ik kijk op dit moment voetbal en op dit moment was Schalke de beter spelende ploeg. Dat ze vorig jaar goed waren is imo niet relevant voor dit moment.
Laatst bewerkt: 14 apr 2011