Interbril? Waar heeft m'n Interbril in dit geval invloed op m'n mening? Ik zeg dat Inter er terecht uitligt (dat lijkt me objectief), ik concludeer dat Inter meer kwaliteit heeft dan Schalke (daar zal iedereen het mee eens zijn => objectief), en ik meen dat United-Inter daarom een aan elkaar gewaagder affiche is (vrij logische mening als conclusie uit voorgaande).
Wáár is mijn Interbril significant van invloed? Wat je zegt slaat nergens op. Dat we het oneens zijn komt niet omdat ik voor Inter ben, het komt omdat we blijkbaar een ander inzicht hebben over wat een aantrekkelijke wedstrijd is.
Ik krijg zoals zo vaak het idee dat men subjectiviteit onterecht aanvoert. M'n voorkeur voor Inter heeft niets met deze discussie te maken. Als het iedere andere club betrof had ik ook liever de betere ploeg gezien dan Schalke.
Je hebt het de hele tijd over DIT MOMENT, en nu begin je weer over DIT SEIZOEN. Als ik me niet vergis knikkerde Inter Bayern er nog uit drie weken terug. Je bent zo fucking selectief bezig kerel.
Zoals ik al eerder zei heeft Inter een onvoorstelbaar lage ondergrens. Dat bleek weer tegen Schalke. Maar de bovengrens van Inter is weer een stuk hoger dan dat van Schalke. Gemiddeld komt dat uit op een beter niveau dan Schalke (daar zijn we het over eens, want ook jij vindt dat Schalke minder kwaliteit heeft). Dan is de kans toch groter dat je een spannende wedstrijd krijgt als Inter-United de halve finale is, of niet??
Vorm is niet stabiel, kwaliteit is een stuk stabieler. Inter speelt vaker op een hoger niveau dan Schalke, OOK DIT SEIZOEN!! Jij baseert nu je volledige mening op een momentopname van één ronde in de CL. Dat is belachelijk.
Ik zeg niet dat Schalke kansloos is, en ik zeg niet dat Inter zeker meer kans had gemaakt. Ik zeg alleen dat de kans groter is dat je een spannendere wedstrijd krijgt met Inter, dan met Schalke. Is dat zo'n rare voorspelling? Ben ik dan subjectief? Ben jij niet degene die een beetje aan het doorslaan is momenteel? Stop eens met de belachelijke vertoning van Inter tegen Schalke generaliseren naar het hele seizoen. Ja, Inter draait een wisselvallig seizoen, maar het is niet het hele seizoen dramatisch.
Laatst bewerkt: 14 apr 2011