1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 46]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Burt Macklin, 11 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hier:

Ga je weer over tactiek beginnen. Inter heeft meer kwaliteit, en dus is de kans groter dat het een gelijkwaardige wedstrijd wordt. Daar zijn we het toch over eens? Of ga je nou echt vreemd doen? Ik denk dat mensen het liefst grote ploegen met meer kwaliteit tegen elkaar zien spelen. Sterker nog: ik durf m'n hand er voor in het vuur te steken.

Nogmaals: de tactiek van Schalke is niks mis mee. Ik vind Schalke niet kut omdat ze saai spelen, ik vind Schalke kut omdat ze een stel houthakkers hebben die niet kunnen voetballen.

Mijn god, wat een hersenloze reactie. Lees eerst eens wat ik zeg: het antwoord staat in wat je quote. En bovendien was Inter-Barça een fantastische wedstrijd, maar dat past niet in je Interplaatje, dus die ben je vast alweer vergeten.

Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  2. Seh

Seh Guest

Yes, een teleurgestelde voetbal fan altijd leuk.
    Mijn Inter plaatje gaat het hier niet om, het gaat er om dat jij beweerd dat mensen liever Inter-Man U zouden zien.. Nou ik in ieder geval niet, zeker niet in de vorm waarin ze nu verkeren. 8) Verder zijn wedstrijden met underdogs vaak leuker in mijn optiek.

Wel knap dat je zo snel conclusies trek overigens, misschien is een baantje als helderziende op tv wat voor je?:thumbs:

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    De discussie draait om deze vraag:
    Als Nera deze nou eens beantwoord

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vorm is veranderlijk, kwaliteit niet. Daarom zeg ik ook steeds dat de kans groter is dat je een gelijkwaardigere wedstrijd krijgt met Inter-United. De kans dat Schalke nog eens gelijkwaardig is aan een ploeg als United is kleiner, en bovendien hebben ze minder kwaliteit en dus is het affiche an sich al minder voor veruit de meeste supporters. Daar hoef je geen helderziende voor te zijn, dat is logisch redeneren.

En je Interplaatje gaat het wel om, want dat haal je aan als argument.

En de reacties na de 'underdog'lotingen waren niet echt lovend, de afgelopen CL-ronde, of wel? :x Jij ziet liever drie kutwedstrijden waarin één ploeg veel te sterk is (waardoor de returns niet eens meer ter zake doen) en ééntje waarin de underdog incidenteel wint, dan vier wedstrijden die spannend kunnen zijn tot het eind?

Daar heb ik al tig keer in verschillende vormen antwoord op geven, en dat doe ik weer in bovenstaande. Pluis het zelf maar uit, want ik begin zo op een kapotte LP te lijken.

5. Seh

Seh Guest

Het is goed, je hebt gelijk. :thumbs:

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, hij heeft niet gelijk. Ook al meen je het niet, je hoeft hem geen gelijk te geven hoor. Ik heb gezegd dat Inter DIT seizoen ook als ploeg niet beter is dan Schalke. Daarbij zeg ik dus niet dat Schalke beter is en ik spreek over DIT seizoen.

Inter heeft in potentie meer kwaliteit qua spelers in de ploeg zitten, maar dat komt er zeker dit seizoen niet uit. Waarom zou de neutrale toeschouwer moeten verwachten dat Inter meer partij zal bieden aan ManU dan dat Schalke dat zal doen? Omdat Inter een grotere naam heeft? Schalke is geen amateurploegje en ik snap niet dat Nera doet alsof Inter dit seizoen zo ontzettend veel beter is als team, ongeacht de individuele klasse van de speler in dat team. Ze hebben niet voor niets 2 keer verloren dit seizoen.

Ik ga dit seizoen een halve finale zien, niet vorig seizoen en ook niet volgend seizoen. Het gaat dus om het heden, om nu. En op DIT moment is Inter niet beter als team dan Schalke. Dus het is een beetje vreemd om op voorhand aan te nemen dat Inter tegen ManU meer kans zou hebben dan Schalke dat heeft op dit moment.

7. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Maja, kijk naar Liverpool, die heeft meer kans tegen Man Utd/Chelsea/City dan tegen een 'klein teampje'.. hoe komt dat?
    Het is niet zozeer 'meer kans', maar ze spelen gewoon beter tegen dat soort teams.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die graven zich niet in?

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Leuke discussie. Heb beide wedstrijden niet gezien. Alleen de samenvattingen. Ik vind het leuk dat die Duitsers door zijn. Ik support 9 van de 10 x de underdog. Dus ook weer bij Schalke - Manu. Heerlijk als kleinere teams ver komen.

Nu ga ik de discussie weer verder volgen. Genieten dit.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tja en dan moet je zelf het spel maken en kun je niet meer op de counter spelen.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik stem nog altijd voor een finale Schalke-Real Madrid waar Raul en Huntelaar Schalke aan de winst helpen:cool:

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zo is dat :cool:.

13. Seh

Seh Guest

Alsof ik zin heb om lappen tekst voor iemand te typen die je toch nooit gelijk gaat geven, omdat hij een Inter bril op heeft.. Echt inhoudelijk is de discussie ook niet, geen zin in een welles nietes.:)

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Interbril? Waar heeft m'n Interbril in dit geval invloed op m'n mening? Ik zeg dat Inter er terecht uitligt (dat lijkt me objectief), ik concludeer dat Inter meer kwaliteit heeft dan Schalke (daar zal iedereen het mee eens zijn => objectief), en ik meen dat United-Inter daarom een aan elkaar gewaagder affiche is (vrij logische mening als conclusie uit voorgaande).

Wáár is mijn Interbril significant van invloed? Wat je zegt slaat nergens op. Dat we het oneens zijn komt niet omdat ik voor Inter ben, het komt omdat we blijkbaar een ander inzicht hebben over wat een aantrekkelijke wedstrijd is.

Ik krijg zoals zo vaak het idee dat men subjectiviteit onterecht aanvoert. M'n voorkeur voor Inter heeft niets met deze discussie te maken. Als het iedere andere club betrof had ik ook liever de betere ploeg gezien dan Schalke.

Je hebt het de hele tijd over DIT MOMENT, en nu begin je weer over DIT SEIZOEN. Als ik me niet vergis knikkerde Inter Bayern er nog uit drie weken terug. Je bent zo fucking selectief bezig kerel.

Zoals ik al eerder zei heeft Inter een onvoorstelbaar lage ondergrens. Dat bleek weer tegen Schalke. Maar de bovengrens van Inter is weer een stuk hoger dan dat van Schalke. Gemiddeld komt dat uit op een beter niveau dan Schalke (daar zijn we het over eens, want ook jij vindt dat Schalke minder kwaliteit heeft). Dan is de kans toch groter dat je een spannende wedstrijd krijgt als Inter-United de halve finale is, of niet??

Vorm is niet stabiel, kwaliteit is een stuk stabieler. Inter speelt vaker op een hoger niveau dan Schalke, OOK DIT SEIZOEN!! Jij baseert nu je volledige mening op een momentopname van één ronde in de CL. Dat is belachelijk.

Ik zeg niet dat Schalke kansloos is, en ik zeg niet dat Inter zeker meer kans had gemaakt. Ik zeg alleen dat de kans groter is dat je een spannendere wedstrijd krijgt met Inter, dan met Schalke. Is dat zo'n rare voorspelling? Ben ik dan subjectief? Ben jij niet degene die een beetje aan het doorslaan is momenteel? Stop eens met de belachelijke vertoning van Inter tegen Schalke generaliseren naar het hele seizoen. Ja, Inter draait een wisselvallig seizoen, maar het is niet het hele seizoen dramatisch.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Nouja wat voor mij belangrijk is in een goed affiche is de speelstijl van de clubs. Daarom ben ik het alleen met je laatste stelling niet eens.. Kwalitatief is Inter tegen United misschien beter dan Schalke United, maar Schalke speelt wel attractiever voetbal, aanvallender. En dat vind ik echt wel belangrijk.
    Want een wedstrijd met 2 kwalitatief goede teams in een 0-0 vind ik minder leuk dan 2 aanvallende teams die fouten maken en uiteindelijk een 4-3 op het scoreboard zetten.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dát is een hele andere discussie natuurlijk.

17. Seh

Seh Guest

Juist niet.:emo:

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Jij begrijpt sowieso niet waar we het over hebben, dat was al langer duidelijk.

Je doet ook niet mee in de discussie, je roept wat irrelevante onzin van de zijkant en reageert niet op wat ik terug zeg. Blijf dan gewoon weg.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
  20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vind het heerlijk dat Inter er uit ligt, behoorlijk saai voetbal imo. Nu kan tenminste een leuk voetballend team de CL winnen :) En dat is voor de neutrale kijker uiteindelijk waar het om draait, niet alleen het resultaat maar ook hoe dit wordt bereikt.

Op het moment dus niet. Afgeslacht in eigen huis en uit ook verliezen, heeft weinig meer met moment opname te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina