1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Seh

    Seh Guest

    Persoonlijk vind ik een forum als deze niet geschikt om onderwerpen als 9/11 te behandelen.. Meer dan de helft is denk ik niet geïnteresseerd en geloven het allemaal wel. Een aantal anderen houden de BBC en het journaal aan als betrouwbare nieuwsbron. Andere gebruiken vage sites met vage youtube filmpjes als bron en zien die sites als de echte nieuws brengers. Ik van alles een beetje, maar goed. 8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Ja precies, ik denk dat ik qua dat dan ook wel van alles een beetje is. Ik bezocht ook regelmatig ATS, een forum die al dit soort dingen bespreken, en dan krijg je allemaal verschillende dingen te horen en vaak heel interessant ook. Genoeg dingen uit Loose Change waren geloof ik debunked door zo'n programma van de BBC geloof ik, naam even vergeten. Maar er blijft genoeg over wat gewoon heel erg raar is.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Ik heb een tijdje de 9/11 topics op FOK! (in het 'psycho' gedeelte, Brave New World) gevolgd, ook erg nice. Maar ging teveel tijd in zitten.. Verder heb je er vrij weinig aan, mij heeft het alleen maar gefrustreerd eigenlijk. :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2011
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat zit je hele tijd met 'recht van mening blablabla'.
    Niemand valt je toch aan op het feit dat je een andere mening hebt?
    En ja, je hebt vrijheid van meningsuiting, maar sinds wanneer betekend dit dat je mening onaantastbaar is? Vooral op het gebied van zulke zaken is discussiëren JUIST interessant, en in vele gevallen toevoegend en verhelderd. Dus ik snap niet waarom je je op je 'recht van niet te hoeven uitleggen' beroept. Dit is geen rechtzaak ofzo 8)
    Daarnaast, je begint zelf te discussie door sensatie te roepen van 'ik denk dat Osama niet bestaat!!' om vervolgens als eerste weer terug te krabbelen als ik daar wat over wil discussiëren. :emo:

    En die site die je geeft is nogal simplistisch. Het moraal van het verhaal is, we noemen zoveel mogelijk zaken op waarin Amerika NIET eerlijk is geweest, om zo te bewijzen dat ze tijdens 9/11 vast ook niet eerlijk zijn geweest. In de eerste alinea staat vervolgens 'alles berust op feiten', maar die kom ik vervolgens nergens tegen op het gebied van 9/11. Sterker nog, het hele artikel beweert niet dat 9/11 door de US is gedaan, maar dat de US juist nalatig is geweest toen er terroristen dit aan het beramen waren. Dus ondanks je 'extreem veel research' (1 docu en 1 site wow), gaat dit juist tegen je punt in. Ik snap niet waarom je het dan post, als je het oneens bent met de schrijver?

    http://www.wanttoknow.nl/overige/vreemde-opname-911-politievideo-vrijgegeven/

    lees voor de grap eens dit. De argumenten die hier naar voren komen zijn lachwekkend :lol:
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Moet je alleen wel beter lezen, want ik heb eerst de hele tijd gezegd dat ik NIET extreem veel research gedaan heb. Daarna kwam ik erop terug en zei dat ik wel degelijk research heb gedaan, 2 of meerdere docus en Wanttoknow.nl en nog meerdere sites. Maar ik heb nooit beweerd extreem veel research gedaan te hebben, het tegenovergestelde juist. Ik heb heel wat artikels op Wanttoknow.info of com (ff vergeten) gelezen, heb nog de site van Alex Jones (prisonplanet) bekeken, en wat docus waar interessante dingen naar voren kwamen.

    Maar het is lang geleden, en toen vond ik het erg interessant maar nu boeit het me allang niet meer zo heel erg. Het maakt uiteindelijk toch geen bal uit, en als Osama wel echt was, zoals de US het beweerden maakt dit ook geen hol uit, oorlogen zullen blijven bestaan, corrupte zal blijven bestaan en de wereld gaat elke dag een stukje achteruit.

    Deze site mag ik ook niet vergeten, dit is die site en forum waar ik het over had, misschien kun je daar ook eens kijken, het heeft vaak genoeg interessante discussies. En doet over 'mijn goed recht' was wellicht iets teveel, 1x was genoeg geweest, my bad.

    http://www.abovetopsecret.com/
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Al mijn punten negeren en dan met zo'n afsluiter van de discussie komen. 8)
    'Het maakt geen bal uit'. Als Osama niet zou bestaan, betekend dat dus dat de US miljarden heeft gepompt in een oorlog die ook niet kan bestaan, en dat maakt jou geen bal uit :emo:. Dit zou tevens de allergrootste leugen zijn die er op de wereld heerst. Maarja, maakt geen bal uit joh als we allemaal keihard voor de gek worden gehouden als er weer een doodskist uit Afghanistan komt overvliegen..Dit slaat alles, het disrespect dat jij hier toont. Ik walg ervan...

    Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb toch echt gezegd dat ik gewoon geen enkele behoefte heb verder om het te discussieren,misschien een andere keer. Nu staat m'n hoofd er totaal niet naar in ieder geval. En al die smilies zijn ook onnodig..maar goed, wat jij wil.
     
  8. Remco

    Remco Guest

    Over complottheorieën gesproken.. PGRFerrari heeft alweer wat gewonnen 8)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dude, doe fucking relaxt.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Nvm.
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Onzin dat het walgelijk is dat mensen een andere gedachtegang hebben (ja, ik heb je post gezien voor de ninja-edit). Tyrant geeft gewoon aan dat hij zich boos maakt om het feit hoe BigKabuto alles loopt te ontkennen als het ware.
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Walg lekker verder zou ik zeggen...

    Je begrijpt me totaal verkeerd, denk nou verdomme even goed na. Denk je echt dat ik het niet erg vind voor de slachtoffers van al die oorlogen, ZWAAR onnodige oorlogen? Van de onschuldigen in het WTC? Van alle onschuldigen die nog elke dag...wat..elke seconde vallen door deze tyfus onnodige aanvallen op die landen?

    Amerika is al die oorlogen echt niet begonnen om de slachtoffers te redden uit Irak,Afghanistan,etc...dat weten jij en ik allebei. Heeft geen fucking malle moer met disrespect te maken. Je begrijpt me gewoon volledig verkeerd, jou probleem, zeker niet het mijne. Ik vind het ongelooflijk shit hoe slecht het er aan toe gaat in de wereld...en met dat in gedachte..maakt het geen fliker uit of Osama nou wel of niet dood is of uberhaupt echt bestaan heeft qua dat ie 'gemaakt' is door de US of echt een terroristen leider was; feit blijft dat er na hem nog duizenden anderen zijn.

    En op ATS lees ik nu dus ook dat Bin Laden al sinds 2001 dood schijnt te zijn, hoe ze daarbij komen weet ik niet,maar ze noemen dit nieuws lachwekkend en een hele onsmakelijke grap. Puur bedoeld om Obama in goed daglicht te stellen.

    That's all...zucht.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    OMG! It's a conspiracy! :eek:
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Niet voor niets dat ik het even aanpas, was trouwens sarcasme in reactie op Tyrant zijn post. :)

    Ik had geen zin om de discussie nog verder aan te wakkeren, vandaar mijn edit.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kom jij weer hoor met van die berichten :+
    Je mag toch discussiëren over dingen? Als wereldpolitiek je niet interesseert kom dan niet met berichten dan ik andermans mening niet accepteer..

    Dit was dus bedoelt op wat er voor je Edit stond...
     
  17. Seh

    Seh Guest

    8)
    Dit forum is imo niet geschikt voor dit soort onderwerpen, ik heb geen zin om hier een diepgaande discussie te voeren. Als je dat wel wil, mag je mijn pmen. Anders laten we het hierbij..
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat mag allemaal, maar je kunt volgende keer ook misschien eens wat minder snel naar conclusies springen. Ik krijg echt het idee dat je dat expres doet ook, overdreven reageren op mijn berichten, en mij dan net laten lijken alsof ik iemand ben die geen flikker om dingen geeft. Zo heb ik het nooit bedoeld, en ook nooit beschreven. En het spijt me, maar bij jou krijg ik ook een beetje het idee dat je pro-amerikaans ben...zo niet, ok.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2011
  19. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
  20. Seh

    Seh Guest

Deel Deze Pagina