De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 48]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fiasco, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als ze nu inderdaad maar niet gaan zeggen dat het zwaar verdiend en overtuigend was.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het was zeker niet overtuigend, wel knap. In zo'n seizoen toch de titel pakken met een onervaren team. En dan winnen van de kampioen in een alles of niets wedstrijd. Genieten dit.

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    In mijn ogen is de terechte winnaar de club die na 34 wedstrijden boven aan staat hoor. Dat het overtuigend was hoor je mij niet zeggen, maar verdiend is het sowieso :thumbs:!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dit seizoen wie het meeste geluk heeft gehad. Twente en Ajax hebben dit seizoen vaak mazzel gehad.

Hopen dat we volgend seizoen beter en mooier voetbal mogen zien :b:

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bloed, Zweet & Tranen?

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep, mee eens. Vorig jaar was Twente dat, nu is het Ajax. Het is ook wel verdiend, want je staat bovenaan na 34 wedstrijden. Zo simpel is het. Al is Twente een betere ploeg (stabieler met meer ervaring dus), ze staan niet bovenaan.

Ik heb zelden dit Ajax zo zien vechten voor elke centimeter, ze bleven gaan. De Zeeuw was aan het sprinten alsof de duivel achter hem aanzat i.p.v. Theo Janssen. Voor Theo trouwens niets meer dan respect, wat een voetballer, die vechtlust in die ogen, de woede, teleurstelling en de uiteindelijke berusting, allemaal in 30 seconden beeldmateriaal. Prachtig gewoon.

In het begin van de wedstrijd kreeg ik echt kippevel, dat vuurwerk vooraf, de spanning en hoe de spelers van Ajax achter die bal aangingen. Wow, mooi man.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als Ruiz die bal er na ~35 sec in had geschoten, denken jullie dat Ajax dan alsnog kampioen was geworden?

8. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Geen idee, je weet nooit of Twente dan minder angstig was of juist met nog meer angst had gevoetbald wanneer ze een heel vroege goal hadden gemaakt.. Het zou kunnen dat Ajax dan nog meer vrijuit ging spelen, er is dan niets meer te verliezen. Het blijft gokken natuurliijk. In elke wedstrijd zitten cruciale momenten, dat van Ruiz was er eentje.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fucking HELDEN!!!

En nu werken:emo:

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Al die 'what if' scenario's hebben toch nooit zin. Zelfde voorbeeld kun je geven bij wel of geen strafschop. of dat landzaat de bal er in het goede doel wel in had gekregen (zoals hij ze wel eens gescoord heeft) en dat z'n kopbal op eigen doel over ging. Boeie dat allemaal.

Na 90 min staat Ajax op 3-1. Terechte kampioen klaar. Dus ook bij deze nog even mijn felicitaties aan de Ajaxfans.

Trouwens wel zonde dat er weer een paar mongolen moeten gaan vechten op het museumplein. Je bent daar toch met z'n allen om een feestje te bouwen? Iedereen voor dezelfde club met hetzelfde doel daar. Maar nee hoor, iemand op z'n muil timmeren is veel leuker! Zonde -_- Zonde voor die mensen zelf en voor de mensen die er homheen stonden.

Verder moet het wel een mooi feestje zijn geweest als ik dat zo terugzie. Gratz.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Daaaaaaaaaaamn, wát een dag heb ik gehad zeg. Een dag om nooit meer te vergeten. De sfeer was echt geweldig al toen we voor 't stadion stonden, vuurwerk bommen gingen af, duizendklappers en iedereen zong en dronk. Daarna 't Grolsch Café ingedoken en bij de bar waar meerdere schermen stonden het gekeken. Vaak viel de verbinding weg maar dat maakte niets uit! Oh oh wat gingen we los toen de 1-0 viel en vooral de 3-1. Iedereen greep elkaar vast, sprong en juichte erop los. Ge-wel-dig! En het was helemaal mooi dat iedereen gewoon zeiknat was van al het bier dat rond sproeide.

Daarna richting station gegaan, één grote chaos. Al die mensen doken een metro in, ik was met vijf mensen maar daarvan raakte we er twee kwijt (uiteindelijk bij uitstaphalte teruggevonden) en in de metro was het al helemaal een feest. Iedereen sprong, sloeg tegen het plafond en ramen en de metro ging maar niet vooruit. :lol:

Op het museumplein was het ook fantastisch, wat een hoop mensen zeg. Ook mooi hoe iedereen Sulejmani toejuichte toen hij op 't toneel verscheen en natuurlijk als hoogtepunt het feliciteren van Frank's verjaardag. Dit filmpje samenvat wel alles mooi!

[yt]lXJ1XuNlkGE&feature=player_embedded#at=545[/yt]

Ik krijg er gewoon spontaan kippenvel en tranen van.

edit;
    De boer @ 1:00
    [yt]981fFIs-deA&feature=player_embedded#at=17[/yt]

Laatst bewerkt: 16 mei 2011
  12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik voel me zooo brak vandaag :9
    Gister constant gezongen en gedanst. Na 6en raakte ik opeens de groep waar ik mee was kwijt, toen ben ik gewoon maar gaan feesten op museumplein, want het telefoonverkeer was ook weer eens dramatisch slecht :mad:
    Later toen de huldiging voorbij was, kon ik wel weer mensen bereiken. Nog een biertje gedronken en wat gegeten en toen helemaal gesloopt terug naar huis. Gister had ik nooit willen missen _O_

SIEM DE JONNGGGG WIE KENT HEM NIET

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Als Ajax het hele seizoen zoals gisteren hadden gespeeld, zouden ze dan al een maand geleden kampioen geweest zijn? 8)

Als... is altijd een stomme vraag achteraf.

Wat een leukere vraag is: Welke tegenstander uit pot 1 zouden jullie tegen willen komen in de CL? :cool:

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kunnen dat zijn?
    Manchester United
    FC Barcelona
    ?
    ?

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dan wil ik ManU wel..... Daar hebben we zelden tegen gespeeld.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Milan
    Chelsea
    Arsenal (die hadden/halen toch ook al een direct ticket?)
    Bayern Munchen

Ik zou Barcelona, Manchester of Arsenal wel mooi vinden.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    AJAX-BARCELONA natuurlijk! :thumbs:

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    arsenal zou dat zijn _O_
    dan spelen mijn 2 favoriete teams tegen elkaar. Kan niet mooier :)

btw: waar kan ik die shirtje van ajax bestellen van volgend seizoen :D?

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heeft iemand het filmpje waarin Frank de Boer met de schaal in zijn hand precies op de maat mee danst? Zo mooi was die _O_

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Barca of Arsenal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina