Daaaaaaaaaaamn, wát een dag heb ik gehad zeg. Een dag om nooit meer te vergeten. De sfeer was echt geweldig al toen we voor 't stadion stonden, vuurwerk bommen gingen af, duizendklappers en iedereen zong en dronk. Daarna 't Grolsch Café ingedoken en bij de bar waar meerdere schermen stonden het gekeken. Vaak viel de verbinding weg maar dat maakte niets uit! Oh oh wat gingen we los toen de 1-0 viel en vooral de 3-1. Iedereen greep elkaar vast, sprong en juichte erop los. Ge-wel-dig! En het was helemaal mooi dat iedereen gewoon zeiknat was van al het bier dat rond sproeide.
Daarna richting station gegaan, één grote chaos. Al die mensen doken een metro in, ik was met vijf mensen maar daarvan raakte we er twee kwijt (uiteindelijk bij uitstaphalte teruggevonden) en in de metro was het al helemaal een feest. Iedereen sprong, sloeg tegen het plafond en ramen en de metro ging maar niet vooruit.
Op het museumplein was het ook fantastisch, wat een hoop mensen zeg. Ook mooi hoe iedereen Sulejmani toejuichte toen hij op 't toneel verscheen en natuurlijk als hoogtepunt het feliciteren van Frank's verjaardag. Dit filmpje samenvat wel alles mooi!
[yt]lXJ1XuNlkGE&feature=player_embedded#at=545[/yt]
Ik krijg er gewoon spontaan kippenvel en tranen van.
edit;
De boer @ 1:00
[yt]981fFIs-deA&feature=player_embedded#at=17[/yt]
Laatst bewerkt: 16 mei 2011