ADO 'not amused' met handelswijze Vitesse
ADO Den Haag is niet te spreken over de handelswijze van Vitesse. De Arnhemmers benaderden John van den Brom voor de rol van hoofdtrainer. Inmiddels sprak de oud-voetballer al met Merab Jordania.
Van den Brom, die bij ADO Den Haag een doorlopend contract heeft, bracht deze week een bezoek aan de Georgische eigenaar van de Arnhemse voetbalclub. Het feit dat Vitesse dit achter de rug van ADO Den Haag om deed, zet kwaad bloed in de Residentie.
"Ik ben not amused zoals dit loopt. Zo ga je niet met elkaar om", zegt commissaris Mark van der Kallen in gesprek met Omroep Gelderland. De bestuurder bevestigt de interesse van Vitesse in Van den Brom, die afgelopen seizoen met ADO Den Haag knap Europees voetbal wist af te dwingen. In Arnhem moet hij Albert Ferrer opvolgen.
"Directeur Van der Kraan heeft mij gebeld. Ze hadden toen al in Frankrijk gesproken inderdaad. Maar voor de rest is er nog niets gebeurd en niet over geld gesproken. Wij wachten af wat Vitesse nu doet, want als de afkoopsom voor zijn doorlopende contract mij niet aanstaat, blijft John hier. De trainer is een zeer belangrijk persoon voor de club. En contract is contract."
Vitesse handelt gewoon verkeerd. Eikels. Verliest ie 5 wedstrijden ligt ie er uit net zoals theo bos. Ik hoop gewoon dat dat gebeurd! En het is geen frustratie. Vind vitesse al jaren een verschrikkelijke club. Ajacieden of die stomme boeren van psv zijn welleens arrogant maar winnen ook wat. Bij vitesse denken ze al 10 jaar een topclub te zijn maar het word gewoon nooit wat daar. Alleen dat stadion al, dat van ons is niet fantastisch maar dat van jullie is nog geen eens een voetbalstadion man. Of ben je er nog nooit binnen geweest?
Laatst bewerkt: 24 jun 2011