1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wtf, hij is al bijna op de middellijn en niemand die hem aanvalt ofzo. ;)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, maar waarom tijdrekken als je met 1-2 achterstaat8)

Wat een baas_O_

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat een held! Hier kan ik van genieten. Wel een hele rare stuit in de bal zeg :)

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    We hebben met z'n 8en een reisje naar Riga geboekt. Ligt volgens mij in Estland. Daar gaan we op woensdag ochtend heen vanaf Düsseldorf. Daar doen we een feestje plus overnachting en dan gaan we de volgende dag naar kaunas, dat is ongeveer 300km. De speelstad van ADO. Weer een hotelletje pakken en na de wedstrijd feesten. Volgende dag terug naar Riga en dan in de avond terug naar Düsseldorf. Dit gaat een mooie trip worden :D. Alleen nog hotel en busje regelen maar daar zijn we nu hard mee bezig. Goedkoopste optie was dit wat we konden vinden.

Edit, riga is Letland haha. Ken die omgeving niet zo goed ;)

Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Klinkt vet man! _O_

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Hopelijk word dat het ook. Voetbal is eigenlijk maar bijzaak in het geheel :)

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Landzaat zat niet bij de selectie toen dat team de CL won, stroomde pas het seizoen daarna in.

8. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    :{

Maar veel plezier hoor. :+

/edit: Kaunas is vrij kut trouwens. Ook goed op je spullen letten daar.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou natuurlijk ook wel leuk zijn als ze winnen. ;)

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Joh, ik heb niks geboekt en weet ik veel hoe dat daar is ingedeeld ;).

Hoorde al dat kaunas redelijk crimineel is. Maar dat komt vast ook wel goed. Op zoover geven ze goede beoordelingen :). Komt allemaal wel goed.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    'Van den Brom wordt opvolger Ferrer bij Vitesse'
    Vrijdag, 24 juni 2011 om 00:10

Zal wel leuk zijn :D alléén al omdat m'n grote vriend Danny-DH zo'n kansloos toontje over Vitesse heeft. Want verder heeft de beste man nog vrij weinig gepresteerd. Wat hij bij ADO heeft gepresteerd natuurlijk wel heel sterk, maargoed een jaar shinen in de eredivisie maakt je nog geen topcoach.

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vitesse is toch een kut club. Wat een saai stadion is dat zeg, gewoon helemaal niks straalt die club uit. En dan eerst sjonnie lekker maken met een mooi salaris en dan pas met ADO praten. Volgens mij moet dat andersom. Mag die mooi met de afdankers van Chelsea trainen die eigenlijk helemaal niet in Arnhem willen zijn. Sjonnie bedankt voor het mooie jaar, hoop dat je er een mooie tering bende van maakt bij Vitesse.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    +10

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Tsja, Sjonnie wil gewoon met die schaal in handen staan over 2-3 seizoenen. :+

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ADO 'not amused' met handelswijze Vitesse

ADO Den Haag is niet te spreken over de handelswijze van Vitesse. De Arnhemmers benaderden John van den Brom voor de rol van hoofdtrainer. Inmiddels sprak de oud-voetballer al met Merab Jordania.

Van den Brom, die bij ADO Den Haag een doorlopend contract heeft, bracht deze week een bezoek aan de Georgische eigenaar van de Arnhemse voetbalclub. Het feit dat Vitesse dit achter de rug van ADO Den Haag om deed, zet kwaad bloed in de Residentie.

"Ik ben not amused zoals dit loopt. Zo ga je niet met elkaar om", zegt commissaris Mark van der Kallen in gesprek met Omroep Gelderland. De bestuurder bevestigt de interesse van Vitesse in Van den Brom, die afgelopen seizoen met ADO Den Haag knap Europees voetbal wist af te dwingen. In Arnhem moet hij Albert Ferrer opvolgen.

"Directeur Van der Kraan heeft mij gebeld. Ze hadden toen al in Frankrijk gesproken inderdaad. Maar voor de rest is er nog niets gebeurd en niet over geld gesproken. Wij wachten af wat Vitesse nu doet, want als de afkoopsom voor zijn doorlopende contract mij niet aanstaat, blijft John hier. De trainer is een zeer belangrijk persoon voor de club. En contract is contract."

Vitesse handelt gewoon verkeerd. Eikels. Verliest ie 5 wedstrijden ligt ie er uit net zoals theo bos. Ik hoop gewoon dat dat gebeurd! En het is geen frustratie. Vind vitesse al jaren een verschrikkelijke club. Ajacieden of die stomme boeren van psv zijn welleens arrogant maar winnen ook wat. Bij vitesse denken ze al 10 jaar een topclub te zijn maar het word gewoon nooit wat daar. Alleen dat stadion al, dat van ons is niet fantastisch maar dat van jullie is nog geen eens een voetbalstadion man. Of ben je er nog nooit binnen geweest?

Laatst bewerkt: 24 jun 2011
  17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Van den Brom gaat floppen in Arnhem.

Heeft afgelopen seizoen zo ontzettend veel geluk gehad, dat lukt m niet nog een keer.

Denk ik...

;)

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan wat de verwachtingen zijn. Veel slechter dan Ferrer kan het niet. Op de laatste speeldag nog bijna de nacompetitie in omdat je met 4-1 van Excelsior verliest in eigen huis..

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wel jammer voor ADO. En een paar spelers EN de coach kwijtraken word teveel, die gaan weer een lastig seizoen tegemoet denk ik

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Doel is natuurlijk degradatie ontlopen. Gaat moeilijk worden iig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina