Als jij die pan onder de knie hebt kan je een SV1000 proberen. Heb zelf mijn eerste 3 jaren gereden op een 650 en veel lol gehad. Aangezien ik geen autorijbewijs had en geen ervaring in het verkeer heeft het mindere vermogen voorkomen dat ik een ernstig ongeluk zou krijgen.
Rij nu op een Z750-R(100pk) en heb een paar jaar terug een FZ1(150pk) gehad maar mis het vermogen niet, een lichtere motor kan je lekker doorhalen zonder direct boven de max snelheid te zitten. Vind het wel lekker, met 9000rpm tussen de grachtenpanden doorknallen hier in groningen >
Is niet waar, een benzine motor kan beter over diesel dan een diesel motor over benzine. Een diesel motor heeft een sterkere brandstof pomp die gesmeerd word door het diesel, benzine smeert niet dus de pomp kan dan stuk lopen en met een beetje pech je hele blok.
Diesel in een benzine motor zal alleen iets meer roken (geen roetfilter) en in enkele gevallen zullen de injectoren dicht gaan zitten maar dat is met een flesje Forte engine clearer wel op te lossen.
Laatst bewerkt: 6 jul 2011