Boussaboun is dan ook de beste speler van de afgelopen 10 jaar geweest voor Feyenoord. Dat is alsof Litmanen een wedstrijd speelt in de Arena....
Over Ham "ik blijf lekker thuis" lap:
Zijn kwaliteiten zijn geen issue, iedereen weet dat die gast heel goed kan voetballen. Hij maakt de prachtigste goals, maar hij is niet geschikt voor een ploeg waar hij niet de grote meneer is. Bij Ajax was en is hij nooit de grote meneer geweest, en daar had hij moeite mee. Bij een grotere club kan het zijn dat ook hele goede spelers gewoon gewisseld worden of helemaal niet spelen. Hij kan dat niet handelen, daarbij heeft hij zeer weinig respect aan de club Ajax gegeven, dan krijg je dus ook geen respect terug. Dat hij dat niet begrijpt vind ik raar, zijn cultuur is all about respect. Daar is hij zo trots op, maar hij schijnt niet te snappen dat respect van twee kanten moet komen. Grote bek in de kleedkamer???? Ga maar op de bank zitten dan... Welkom bij Ajax...... Zeilig thuis blijven omdat je in je trots gekrenkt bent? Ga dan maar helemaal weg, mietje.. Mijn baas doet ook weleens lullig, moet ik ook gewoon werken en mijn best doen.
Laatst bewerkt: 13 jul 2011