1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maakt toch ook allemaal niet meer uit. De staf, club en supporters willen van hem af en hij wil ook liever weg.

Jammer dat het mislukt is maar zoek een mooie club voor hem en niet meer zeuren over wat geweest is

2. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Lees jij maar even het antwoord van Nitram.

@Seh: Ik kan het ook niet onderbouwen, omdat het m'n mening is wat hij me heeft gegeven na al die wedstrijden.

Laatst bewerkt: 12 jul 2011
  3. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof je de enige bent die in het stadion hebt gezeten dit seizoen. :emo:

Laten we niet vergeten dat hij gewoon een uitstekende eerste seizoenshelft heeft gehad, er is voor Milan uit iets voorgevallen tussen de Boer en El Hamdaoui en de roddelkranten vliegen er gelijk op af. Blijkbaar lezen mensen dat soort crap en baseren ze daar hun mening op. Triest, maar waar.
    El Hamdaoui is gewoon een prima spits, maar in het systeem van Ajax, 4-3-3, past hij niet goed. Hij is iemand die om een spits heen moet lopen, dingen doen met de bal en vrijheid hebben. Jammer, hoop dat hij nog naar een goede club gaat.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig. Er zijn blijkbaar nog mensen die naïef genoeg zijn om te geloven dat El Hamdaoui zo'n twee maanden lang ziek/geblesseerd/ weer ziek/apart trainen/nu echt ziek was. Eén keer op de bank is genoeg voor meneer om compleet te ontsporen en te schreeuwen dat hij weg wilde. Hoe kinderachtig kan je zijn als 26-jarige.

En hoe vaak heeft deze man Frank de Boer wel niet gedist als hij gewisseld werd. Laten we niet RKC-thuis in de beker vergeten toen Frank hem zelfs uit de selectie heeft gezet na zijn gezeik in de kleedkamer.

Heb ik het nog niet eens over zijn egoïstische gedrag in het veld en geïrriteerde wegwerpgebaartjes richting medespelers. Op een gegeven moment verneukte het gewoon het hele veldspel voor de goal. Een reden dat mensen écht wilden dat hij er uit ging, vanaf dat moment(dat Siem erin stond en Demy op het middenveld) ging het dan ook vaak veel beter.

Ik kan het uitfluiten absoluut begrijpen. Het was een opeenstapeling van steeds meer en meer gebeurtenissen. Het uitfluiten toen we kampioen waren geworden vond ik wel echt veel te ver gaan.

5. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baseer me mening op de wedstrijden die ik heb gezien. Geloof me, dat zijn er meer dan jij er hebt bezocht dit jaar.
    Dus ga nou niet zeggen dat ik me mening baseer op die roddelkranten en dergelijke.

Gelukkig zijn nog mensen als Shin David en Godz Vision die er wel verstand van hebben.

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh sorry, dat 2e gedeelte was niet voor jou bedoeld, dacht even dat jij dat ook over die Mercedes en die winkel zei. ;)

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je klinkt als een successupporter die alle kritiek laat varen zodra zijn club succes behaalt.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    maar om even terug te komen op het begin van deze 'interessante' discussie:

heeft Theo nou wel of geen gelijk over de supporters van Ajax :+
    (je kan hem overigens op 2 manieren lezen ;) )

9. Seh

Seh Guest

Niet alleen over de supporters van Ajax. Zo heel afentoe moedigen supporters nog spelers aan, maar dat is meestal ook pas nadat ze voor hun cluppie hebben gespeeld. ;) Zelfs spelers als Boussaboun worden in de Kuip nog aangemoedigd als ze weer eens langs komen, dat dan weer wel. :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Terecht wel, maar je benadeeld natuurlijk ook je club als je spelers gaat uitfluiten. El Ham presteerde in die wedstrijden ook helemaal niks meer.

Ik vond hem mentaal redelijk sterk toen hij uitgefloten werd. Niet dat ik hem wil verdedigen want ik keur absoluut niet goed hoe hij zich gedroeg, maar hij heeft zich keurig gedragen na alle fluitconcerten.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Als je tv kijkt lijkt het alsof het hele stadion fluit overigens, in het stadion is het misschien 5% wat niet naar de wedstrijd kijkt maar alleen naar Hamdaoui kijkt om al te kunnen fluiten voordat ie de bal aanraakt. Tegen groningen deed hij hard z'n best en was het gefluit al minder en klapte het grotere deel ook gewoon toen hij gewisseld werd. Tegen excelsior thuis speelde hij als een lamzak en deed niks (goed) en was ik blij dat ie gewisseld werd. Toen was ik ook wel ff klaar met hem, de Boer toonde ook niet echt ballen vond ik, want met z'n gemiddelde inzet van de laatste paar wedstrijden hoor je geen basis te staan. Maar dat constante gefluit heeft ook gewoon een negatief effect op het spel en de sfeer in het stadion, maar ik kan het die hele simpele 'supporters' ook moeilijk kwalijk nemen :):

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Boussaboun is dan ook de beste speler van de afgelopen 10 jaar geweest voor Feyenoord. Dat is alsof Litmanen een wedstrijd speelt in de Arena....

Over Ham "ik blijf lekker thuis" lap:

Zijn kwaliteiten zijn geen issue, iedereen weet dat die gast heel goed kan voetballen. Hij maakt de prachtigste goals, maar hij is niet geschikt voor een ploeg waar hij niet de grote meneer is. Bij Ajax was en is hij nooit de grote meneer geweest, en daar had hij moeite mee. Bij een grotere club kan het zijn dat ook hele goede spelers gewoon gewisseld worden of helemaal niet spelen. Hij kan dat niet handelen, daarbij heeft hij zeer weinig respect aan de club Ajax gegeven, dan krijg je dus ook geen respect terug. Dat hij dat niet begrijpt vind ik raar, zijn cultuur is all about respect. Daar is hij zo trots op, maar hij schijnt niet te snappen dat respect van twee kanten moet komen. Grote bek in de kleedkamer???? Ga maar op de bank zitten dan... Welkom bij Ajax...... Zeilig thuis blijven omdat je in je trots gekrenkt bent? Ga dan maar helemaal weg, mietje.. Mijn baas doet ook weleens lullig, moet ik ook gewoon werken en mijn best doen.

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  13. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi voorbeeldje van 'simpele' supporters:

Feyenoord-fan pakt Fer hardhandig beet: 'Ze moeten niet aan mij komen'
    Woensdag, 13 juli 2011 om 07:45
    Leroy Fer is zaterdag na de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen Vitesse Delft fysiek bedreigd door een supporter. De middenvelder, die wordt begeerd door FC Twente en zelf ook graag deze zomer weg wil, werd hardhandig beetgepakt door een man. De supporter gaf aan dat Fer moest bijtekenen. De middenvelder zelf gaat geen aangifte bij de politie doen en laat de zaak aan Feyenoord over.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Triest he.... Laat die jongen lekker ergens gaan voetballen waar hij zich in alle rust kan ontwikkelen.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vakje 410 zijn toch die half blote mannetjes die in koor liedjes gaan zingen. Soms zelfs elkaar betastend met de rug naar de wedstrijd toe.
    Die krijgen volgens mij sowieso niet zoveel van de wedstrijd mee.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel als ze 2 goals in de eerste 5 minuten hebben gescoord. Anders staan ze idd de hele wedstrijd met de rug naar het veld. Misschien willen ze steward worden?

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Slaat het af en toe ook nog ergens op wat jij zegt?

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ah, de wekelijke ''onze supporters zijn het beste, die van jullie stom''

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    ontken het

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we dit seizoen geen enkele keer met 2-0 voor stonden na 5 minuten, zou het betekenen dat VAK410 élke wedstrijd half naakt de hele wedstrijd lang met de rug naar het veld heeft gestaan. Dat is Gforces redenatie.

Het moet blijkbaar grappig zijn maar het slaat echt gewoon nergens op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina