Wielrennen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 9 jul 2011.

  1. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Mooie etappe zeg! Leuk slot ook:)
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    mooie etappe en Contador niet zo goed.. Cunego wel voor de verandering. En Frank is een baas\o/
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad, normaal zit Cunego er nooit bij. Zou leuk zijn als ie het kan vasthouden!
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Frank :thumbs:
    Vanendert !!! Geluk bij een ongeluk van VDB. Kan hij eens zijn kans gaan (wss nu bollen).
     
  6. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat ben jij er voor een dan. Succes supporter.
    Gesink is 25 kan gewoon een keer gebeuren dat die er door heen zakt. Niks mis mee hoort bij je ontwikkeling. Jammer dat sommige mensen alleen met hem mee juichen als die goed is.
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    IK ben nooit maar dan ook nooit een Gesink fan geweest. Het is alleen wel leuk als er een Nederlander top 10 rijd. Ik ben wel erg chauvinistisch. Dat is ook het enige wat ik met Gesink heb.
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat? Wanneer heeft hij zich eens laten zien in de klassiekers, grote renners als Contador en Schleck rijden die hoor. Wanneer heeft hij eens een podium gereden bij een grote ronde? Mensen hier overschatten Gesink. Er 1 plaats in de wielerwereld waar je moet pieken, en dat is de Tour. Nog nooit heeft hij iets laten zien in de tour, altijd in alle grote rondes waar ik hem gezien heb moest hij lossen op de momenten waar de grote het gaan afmaken. Deze jongen is simpelweg overschat, valpartij of niet, zoals hij vandaag reed is het experiment Gesink naar mijn mening ten einde gekomen, volgend jaar een goede kopman kopen en hem gebruiken als meesterknecht, en een sprinter mee voor de dagoverwinning. Het is een leuke renner, maar mist datgene wat kampioenen wel hebben, het is een tweede Micheal Boogerd, deze jongen is een meesterknecht op zijn beste dagen, maar allesbehalve een kopman voor een van de beste ploegen uit de wielerwereld!

    Mooi van de Schleckjes, ze zaten echt op elkaar echt af te wisselen, mooi gedaan, dit is het plan voor elke tour maar dit was een van de weinige keren dat beide Schleckjes het daadwerkelijk ook beide aankonden om een dergelijke tactiek te voeren. Contador toch wel door ijs gezakt, maar Contador heeft maar 1 goede dag nodig naar mijn mening. De jongen van vandaag was toch wel de gele trui, die krijgt van mij na vandaag toch wel enorm veel respect. Als niet klimmer toch gewoon meegaan op karakter, dat is topsport, als hij dit morgen en overmorgen kan vasthouden, en op zondag (plat dacht ik) en maandag weer een rustdag krijgt, kan hij nog wel eens op het podium of tot 5 rijden. Erg genoten vandaag, morgen hopelijk weer een mooie rit :p
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind een 6e plaats in het eindklassement toch echt wel een goede prestatie. Vergeet niet dat dit pas zijn 3e tour is en hij de eerste keer eigenlijk gelijk moest opgeven.
    Ook heeft hij top tien klasseringen in de ronde van Spanje. Volgens mij kan je dan toch echt wel wat.
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hij is nog jong en zit vol met potentie. Vorig jaar 6e geworden en daarmee heeft ie (mij) laten zien dat ie gewoon mee kan. In principe zou ie dit jaar beter moeten zijn, maar door privé omstandigheden is ie dat niet.
    Gewoon fysiek en mentaal niet fit begonnen aan de tour waar nog die klap van week 1 overheen kwam.
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, wie weet wat de toekomst brengt, naar mijn mening vertoont hij hetzelfde probleem als Boogerd (die trouwens ook werd gelanceerd na zijn 6e plaats in de Tour). Een goeie klimmer op zijn beste dagen, mentaal zwak, eeuwig tweede in andere dingen. In ieder geval lijkt het mij evident volgend jaar niet enkel alles meer te gooien op Gesink in de Tour, gewoon weer een sprinter meenemen en jongens die lekker kunnen aanvallen, en gewoon eens zien wat hij kan, een hele ploeg opofferen aan een jongen waarbij het nog maar de vraag is of hij is wat Nederland hoopt is misschien wat teveel risico voor een wielerploeg wat ook werkt als een bedrijf.
     
  12. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Contador door het ijsgezakt? Hij heeft 10 seconde verloren. Hij pareerde alle aanvallen. Evans en basso volgde hem.

    Ik heb liever gesink top 10 dan menchov die derde word. Rabobank is een nederlandse ploeg dus vind ik als het talent er is moet je ervoor rijden.

    Ben het overigens wel met je eens dat rabobank op meerdere paarden moet gaan wedden. Nu gesink weg gevallen is, is er niemand meer voor het klassement. Overigens wel leuk dat we nu een aanvallend rabobank te zien gaan krijgen.
     
  13. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL iemand die nog steeds voor Thomas Dekker cheered een succes supporter noemen xD?
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Privé omstandigheden? Voor zover ik weet is er niks in zijn prive leven waardoor die ook maar iets slechter zou kunnen gaan presteren..
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Was zijn vader niet eind vorig jaar overleden?
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Ja dat klopt inderdaad, 23 oktober. maar zover ik weet heeft ie dat goed verwerkt, en speelt dat geen parten meer nu,:)
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heeft ie zich er dan ooit openlijk over uit gelaten? Ik denk dat zoiets best nog wel even doorwerkt in je koppie, ook al denk je dat je het goed hebt verwerkt.
     
  18. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    nee, heeft zich er nooit echt over uitgelaten in de media:)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe weet jij dan dat die het goed heeft verwerkt...?
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ja, het overlijden van je vader kun je in minder dan een jaar verwerken :emo:
     

Deel Deze Pagina