Wat? Wanneer heeft hij zich eens laten zien in de klassiekers, grote renners als Contador en Schleck rijden die hoor. Wanneer heeft hij eens een podium gereden bij een grote ronde? Mensen hier overschatten Gesink. Er 1 plaats in de wielerwereld waar je moet pieken, en dat is de Tour. Nog nooit heeft hij iets laten zien in de tour, altijd in alle grote rondes waar ik hem gezien heb moest hij lossen op de momenten waar de grote het gaan afmaken. Deze jongen is simpelweg overschat, valpartij of niet, zoals hij vandaag reed is het experiment Gesink naar mijn mening ten einde gekomen, volgend jaar een goede kopman kopen en hem gebruiken als meesterknecht, en een sprinter mee voor de dagoverwinning. Het is een leuke renner, maar mist datgene wat kampioenen wel hebben, het is een tweede Micheal Boogerd, deze jongen is een meesterknecht op zijn beste dagen, maar allesbehalve een kopman voor een van de beste ploegen uit de wielerwereld!
Mooi van de Schleckjes, ze zaten echt op elkaar echt af te wisselen, mooi gedaan, dit is het plan voor elke tour maar dit was een van de weinige keren dat beide Schleckjes het daadwerkelijk ook beide aankonden om een dergelijke tactiek te voeren. Contador toch wel door ijs gezakt, maar Contador heeft maar 1 goede dag nodig naar mijn mening. De jongen van vandaag was toch wel de gele trui, die krijgt van mij na vandaag toch wel enorm veel respect. Als niet klimmer toch gewoon meegaan op karakter, dat is topsport, als hij dit morgen en overmorgen kan vasthouden, en op zondag (plat dacht ik) en maandag weer een rustdag krijgt, kan hij nog wel eens op het podium of tot 5 rijden. Erg genoten vandaag, morgen hopelijk weer een mooie rit
Klik om te vergroten...