@Tom, gewoon met wat feitjes gooien dan, 600 foto's verdeeld over 12 uur komt neer op 50 goede foto's per uur, oftewel om de +/- anderhalve minuut 1 goede foto.
Mensen houden van feitjes en sommetjes, gewoon dat zeggen en dan zijn ze sneller tevreden
@Bonnie, goede foto's man, ik heb er niks anders op te zeggen!
@Yerewn
Heeft zo'n reisbureau die foto's van je flickr af gehaald of stonden die al op een stocksite?
En krijg je daar betaald voor? want volgens mij kon dat niet via flickr toch of doe je dat dan via getty images?
Ik zou het in ieder geval niks vinden als zo'n reisbureau mijn foto's gratis zou gebruiken want hun maken daar winst op.
@Matrix, je kunt je foto's toch ook licensen dat ze alleen de foto zo mogen gebruiken zoals jij ze upload?
Is namelijk altijd jammer als je een mooie foto hebt gemaakt en een bedrijf gooit daar een afschuwelijke shop over voor een commerciële markt, het is toch jou foto!
@modder, nu nog HDR proberen subtiel om te zetten zodat je niet van die halo effecten om de bomen enzo krijgt
Je bent iig lekker bezig!
Edit:
Ik heb maandag een bespreking gehad en het ziet er naar uit dat ik in Januari voor 10 dagen straatkinderen mag gaan fotograferen in India en daarna 4 dagen de tijd krijg om een expositie te organiseren om de foto's te veilen en wat we daar aan verdienen gaat rechtstreeks naar die straatkinderen!
De reis en verblijf wordt volledig gefinancierd!
Daarnaast ga ik met diezelfde groep (2 andere fotografen en 1 projectbegeleider) in Juni een week trainen om een stuk himalaya te beklimmen wat we na die week training gaan doen! (geen steile klim en bij lange na niet tot de top maar het gaat om een specifieke route die een kleine groep die door redbull wordt gesponsord in recordtijd wil af leggen) wij zijn gevraagd om dat vast te leggen, ik om te filmen en die andere 2 om te fotograferen!
Dit gaat een leuk jaar worden!
Laatst bewerkt: 10 aug 2011