Ik volg het nieuws de laatste tijd niet meer zo, want het is gvd één en al dood en verderf lijkt wel. Maar om die rellen in Londen kon je niet heen, ik zag gisteren op Youtube een nieuwe video ervan en vroeg me af, is dat nog steeds gaande? Niet normaal gewoon, iemand rijd rustig op zijn scooter, mafkezen sleuren hem gewoon van zijn scooter, volgens mij krijgt ie later nog een trap na, en één van die lowlives kan niet eens normaal rijden, wat een niveauloze lui zijn dat zeg. Waarom doet de politie er zo weinig aan?
Ik kom nu onwetend over, en dat ben ik ook...maar is dit echt allemaal gaande omdat een man die een pistool in zijn klauwen had, werd doodgeschoten door de politie? Een vriend van me had het laatst over een video waar de media een man interviewde en die was helemaal niet verbaasd over deze rellen, hij zei dat de mensen genoeg van de onderdrukking hadden etc...en toen werd hij afgekapt want de desbetreffende mediabron wilde dat niet opnemen. Maar ja...sorry, de beelden die ik zie, dat is gewoon 100% onnodige bullshit wat die lui uithalen, dat is niet ergens tegen strijden voor een goed doel maar gewoon puur de beest uithangen (op zijn zachtst gezegd) en puur voor de lol dingen stuk maken/jatten, etc. Lekker onschuldigen pakken (zoals vorige week een video van iemand, waarvan zijn psp werd gejat, walgelijke video) nee daar bereik je veel mee, jezus mina.
Dan heb je van die lui op Youtube die 'nigger nigger' lopen te schreeuwen en zeggen dat het alleen maar zwarten zijn, dat het allemaal tuig is en dit toch wel het bewijs is. Alles lekker over één kam scheren, altijd weer jammer dat. Tuurlijk is het wel zo dat je gewoon alleen maar zwarten ziet in de video die ik bedoel, althans..voornamelijk, maar er zijn genoeg die zich kapot schamen voor dit en ook volledig afkeuren.
Laatst bewerkt: 18 aug 2011